דף הבית » שינוי צבע שיער בקליק אחד!
צרכנות

שינוי צבע שיער בקליק אחד!

קרדיט: יח"צ

מותג הטיפוח הבינלאומי ‘גרנייה’ משיק כלי טכנולוגי חדשני ומהפכני בקטגוריית צבעי השיער: התנסות וירטואלית בצבעי השיער בלייב!

VIRTUAL TRY ON – מראה וירטואלית ברמת דיוק גבוהה ביותר המבוססת על טכנולוגיה ייחודית המאפשרת התנסות בלייב בצבעי השיער ללא מגע,

 באמצעות אתר גרנייה וצילום תמונת סלפי בלייב

קרדיט תמונה: יח”צ

הדרך החדשה, הקלה והמהירה לבחור את צבע השיער המתאים ביותר!

מותג הטיפוח הבינאומי ‘גרנייה’ממשיך להעמיק את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלו, במסגרת זו  משיק כלי חדשני לצרכניות: התנסות וירטואלית להתאמת צבע השיער בלייב, באופן בטוח ויעיל. ניתן להיכנס לאתר גרנייה בכל זמן ומקום, גם בעת ביקור בנקודת המכירה, לנסות ו”למדוד” את צבע השיער באופן וירטואלי.

מדובר בחוויית שימוש מהפכנית מעולמות הביוטי-טק (טכנולוגיות יופי): המותג חושף בישראל כלי טכנולוגי חדשני בתחום צביעת השיער ייחודי ופשוט לשימוש: VIRTUAL TRY ON  (VTO) ‘התנסות וירטואלית’ – טכנולוגיה ייחודית המציעה דרך חדשה ופשוטה להתנסות ולהתאים צבעי שיער מסדרות המותג קולורנט גרנייה. ה-VTO – הדמייה וירטואלית של צבע שיערך! – צרכניות המעוניינות לבדוק כיצד תיראנה עם צבע מסוים, יכולות לבדוק בכלי, בקלות ומכל מקום.

איך זה עובד? נכנסים לאתר גרנייה, מצלמים תמונת סלפי בלייב, בוחרים גוון שיער מבין עשרות הגוונים באתר >> וניתן לראות איך הצבע הנבחר נראה על הצרכנית. ממש כמו פילטר אבל בדיוק מושלם. חשוב לציין כי לאחר ההדמייה הוירטואלית המתקבלת, הכלי מנחה את הצרכנית – איזה גוון עליה לקנות כדי לקבל את התוצאה המיטבית, וכך פוחת הסיכוי ברכישת צבע שפחות מתאים לצרכנית.

מה זה VTO?

טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת חוויית לקוח חדשה והתנסות וירטואלית המדמה בצורה מדויקת את האופן בו ייראה צבע השיער על ראש הצרכנית. הכלי בנוי בטכנולוגיית ai (בינה מלאכותית) שסרקה אלפי תמונות של צבעי שיער שונים ויודעת לשקף כיצד ייראה גוון צבע השיער של המותג על צבע השיער הנוכחי ברמה גבוהה מאוד. הטכנולוגיה הייחודית יודעת לחזות בצורה הקרובה ביותר למדויקת כיצד ייראה הצבע בהתחשב בגוון הנוכחי.

השחקנית, הזמרת והפנים של מותג הטיפוח גרנייה בישראל, מגי אזרזר, מובילה את קמפיין הדיגיטל של הכלי הטכנולוגי VTO של גרנייה ברשתות החברתיות, בנכסי המותג ובנכסייה של אזרזר, מתוך מטרה להנגיש אותו לכלל הצרכניות בישראל.

לדברי אילן נקש, מנכ”ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: “הצרכנים שלנו נמצאים בלב כל החידושים שלנו. אנו ממשיכים ליצור חוויות מותאמות שיוסיפו להם ערך בדרכים חדשנות. עם השקת ההדמייה הוירטואלית, אנחנו נרגשים לשנות את הדרך שבה אנשים יכולים לחוות יופי באמצעות כלי חדש שמציע דרך נוחה”.

ללא צורך להוריד אפליקציה: כלי ה-VTO זמין בכל הטלפונים החכמים של אנדרואיד ואייפון
 וזמין לרשות הצרכנים באתר

להדמיית צבע שיער, בקרי באתר גרנייה :

https://www.garnier.co.il/

גרנייה מתחייב ל”יופי ירוק” (GREEN BEAUTY):

  • מדע ופורמולות ירוקים יותר
  • אריזות יותר אקולוגיות (עשויות מחומרים ממוחזרים וניתנות למיחזור)
  • שימוש רב יותר באנרגיות מתחדשות
  • יותר פעילויות להיאבק בזיהום פלסטיק
  • יותר שקיפות בנוגע למקור הרכיבים
  • אישור רשמי של ארגון Cruelty Free International (מאז 1989 המותג גרנייה מחוייב לפעול לעולם ללא ניסויים בבע”ח)