דף הבית » קונטיננטל מציגה קטלוג צמיגים חדש לרכבי שירות עירוניים
תוכן שיווקי

קונטיננטל מציגה קטלוג צמיגים חדש לרכבי שירות עירוניים

קרדיט תמונה FREEPIK

אם אתם מחזיקים ברכבי שירות עירוניים או בכל רכב שירות אחר, אחד הדברים הכי חשובים הוא לדאוג לצמיגים של הרכב. מדובר על רכבים שנוסעים בתדירות גבוהה, מה שכמובן מוביל לשחיקה של הצמיגים מהר יותר מאשר במקרה של רכב רגיל. כדי למנוע מצב שבו הבטיחות של הנוסעים ברכב נפגעת, כדאי לדעת מתי צריך להחליף צמיגים והיכן לעשות את זה.

חשיבות הצמיג

עוד לפני שנדבר על החלפת צמיג, כדאי אולי לומר כמה מילים על החשיבות הרבה שיש לו. בכל רכב, הצמיג הוא החלק היחיד שנוגע בכביש. רמת החיכוך והיציבות של הרכב על הכביש תלויה באופן בלעדי בצמיג, ולכן חשוב לוודא שהוא תקין ובטיחותי לשימוש. בכל מקרה של ספק או תקלה בצמיג תוכלו לפנות אל פנצ’ריה ניידת 24 שעות שיגיעו עד אליכם כדי לטפל בצמיג תקול.

החלפה בתדירות נכונה

בניגוד לרכיבים אחרים ברכב שיכולים להחזיק מעמד לאורך שנים כל עוד לא התרחשה תאונה, הצמיגים של הרכב נשחקים לאורך זמן. השחיקה היא תהליך טבעי, וחשוב לשים לב מתי השחיקה הביאה את הצמיג למצב שכבר לא בטיחותי לנסוע בו. הסימן הכי טוב לכך זה בדיקה של עומק החריצים בצמיג. ברגע שעומק החריצים עבר מספר מסוים יש צורך להחליף אותם.

על מה חשוב להקפיד בהחלפת צמיג

בניגוד להחלפה של גלגל ברכב שאותו כל נהג צריך לדעת לעשות, החלפה של צמיג היא דבר מורכב יותר ולמעשה נדרש ציוד מקצועי על מנת לבצע אותה. בעת ההחלפה יש להקפיד על הדברים הבאים:

  1. עבודה מקצועית: כאמור, החלפת צמיג היא פעולה שדורשת ציוד מקצועי. עליכם לוודא שהמקום בו אתם מבצעים את החלפת הצמיג מתמחה בהחלפת צמיגים ויוכל להתקין לכם את הצמיג החדש בצורה בטוחה ואמינה.
  • התאמת הצמיג לרכב: לכל רכב יש את סוג הצמיג שמתאים לו. אם יש לכם רכב חריג, כמו למשל רכב שירות עירוני, בדקו שבמקום שבו אתם הולכים להחליף את הצמיגים יש את הצמיגים שמתאימים לרכב הזה. אם הרכב שלכם הוא רכב סטנדרטי ואתם רוצים צמיגים רגילים לא אמורה להיות בעיה בהקשר הזה.
  • השוואת מחירים: הדבר האחרון שחשוב לעשות זו השוואת מחירים. בעולם הצמיגים יש מגוון גדול, וגם אם אתם לא בוחרים את הצמיג הזול ביותר, עדיין תוכלו לרכוש צמיג איכותי במחיר סביר. כדי שזה יקרה עליכם להשוות את המחירים של הצמיגים המתאימים לרכב שלכם.

לסיכום

הצמיג הוא אחד החלקים החשובים ביותר ברכב, לאור העובדה שהוא היחיד שנמצא בחיכוך עם הכביש. עליכם להקפיד להחליף את הצמיגים עוד לפני שהם נשחקים, כאשר אתם עושים את זה בצעו את ההחלפה רק במקום מקצועי שנותן לכם צמיג מתאים במחיר הוגן.