דף הבית » האם K300 הורג פשפשים ?
תוכן שיווקי

האם K300 הורג פשפשים ?

קרדיט תמונה FREEPIK

פשפשי המיטה הם חרקים קטנים שנוהגים להתנחל בחדרי השינה ובמיטות, גורמים לעקיצות ואי נוחות רבה. אף אחד לא נהנה להתעורר בבוקר ולסבול מגירודים מרובים, ולכן רבים פונים לאמצעים ביתיים וזמינים, כמו תרסיס K300 לחיסול חרקים. האם K300 באמת הורג פשפשים? איך משתמשים בתכשיר ומה מאפיין אותו? האם יש דרכים מועילות יותר להיפטר מפשפשי המיטה, ומה צריך לקחת בחשבון שמשתמשים בתרסיס?
כל מה שצריך לדעת על השימוש בתכשיר המוכר, ועל שיטות יעילות ובטוחות להדברת פשפשי המיטה.

איך משתמשים ב-  K300ומה מאפיין אותו?

  1. מזהים את החרק – חשוב לציין כי תרסיס k300 מיועד לחיסול תיקנים ונמלים, ואינו מתאים לשימוש כנגד פשפשי המיטה וחרקים אחרים.
  2. מרססים באופן ממוקד – לא כדאי להתפזר כשמשתמשים בתרסיס נגד חרקים, בעיקר כזה המכיל כימיקלים רבים וחומרים רעילים. במקום לפזר את החומר בנדיבות ברחבי החדר ללא הבחנה, בחרו בנקודה ספציפית בה ידוע שיש ריכוז של חרקים.
  3. נוקטים באמצעי זהירות – זה שהתרסיס נמכר בכל סופר, לא בהכרח הופך אותו לבטוח לשימוש פרטי. כדאי לקרוא היטב את ההוראות על גבי המוצר, להשתמש בו במתינות ולהישמר בשימוש בקרבת חיות מחמד, ילדים קטנים, נשים בהיריון ואנשים בסיכון.

מרססים בזהירות. האם K300 מסוכן לבריאות?

מאפייניםסכנות בריאותיותמה כדאי לעשות
דרכי הנשימהשימוש בתרסיס בצורה לא נכונה ולא אחראית, עלול להשפיע על דרכי הנשימה, בעיקר בקרב אוכלוסייה רגישה.הקפידו להשתמש במינון המצוין על גבי האריזה, ולהרחיק מהמקום ילדים קטנים, קשישים, חיות מחמד ונשים בהיריון.
עורמגע ישיר עם חומר הריסוס אסור בהחלט, עלול לגרום לגירויים בעור, אלרגיה ולגרד.לא לרסס בצורה ישירה מול בני אדם וחיות, רצוי להשתמש בכפפות ולשטוף את הידיים לאחר השימוש.
עינייםבדיוק כמו עם העור, מגע ישיר של התרסיס עם העיניים עלול לגרום לתופעות בריאותיות קשות, כמו גירוי חמור.לא לרסס בצורה ישירה כלפי בני אדם וחיות מחמד. רצוי להשתמש במשקפי מגן בעת השימוש בתרסיס
חומרים מסרטניםבתרסיס כמו K300 יש חומרים פעילים שעלולים להיות מסרטנים, ובעלי השפעה לטווח הארוך.להפחית עד כמה שניתן את השימוש בתרסיס, לא להשתמש באופן קבוע ולהתייעץ עם חברת הדברה לביצוע הדברת פשפשים בצורה בטוחה יותר.

מה כדאי לקחת בחשבון לפני שמשתמשים בתרסיס k300 ?

  • רמת יעילות מופחתת – התרסיס עלול להרוג מספר פשפשים בצורה נקודתית, אך אינו מתאים לחיסול מושבת פשפשים שלמה, ואינו פוגע בביצי הפשפשים.
  • לא כולם מתים – גם ריסוס בצורה ישירה עם התרסיס אינו מבטיח שהפשפשים ימותו בוודאות, וחלקם מסוגלים לשרוד ולחיות.
  • לא מתאים למיטות – חדרי השינה ובעיקר המיטה וסביבתה הם מקומות רגישים, וכל שימוש לא נכון בחומרים כימיקלים, עלול לסכן את הנפשות בחדר ולגרום לסיכונים בריאותיים.
  • הגעה לכל הפשפשים – לא מספיק רק לרסס את פשפשי המיטה שנראים לעין, אלא צריך לבצע סקירה יסודית בכל אזור חדר השינה, עד להימצאות כל הפשפשים. במקרה כזה, עדיף להזמין חברת הדברה מנוסה לביצוע הדברת פשפש המיטה .

איך אפשר להיפטר מפשפשי המיטה בצורה יעילה?

  1. איתור הפשפשים – פשפשי המיטה הם חרקים קטנטנים שלרוב אינם גלויים לעין. גם אם הם יוצאים לעקוץ אתכם בלילה, הם ידאגו להסתתר בהמשך מתחת למזרן, המצעים, בין השקעים, החריצים והמיטה. בשלב הראשוני כדאי להזמין מדביר מקצועי שיאתר את מיקומם, לפני שממשיכים לשלב הבא.
  2. שימוש בקיטור אדים חם – כדי לחסל את הפשפשים הבוגרים והביצים שלהם, כדאי להשתמש במכשיר קיטור אשר מחסל את כל הפשפשים במחזור חייהם, בעזרת הטמפרטורה הגבוהה.
  3. ריסוס – מדבירים מקצועיים משתמשים גם בשיטת הריסוס, אך הפעם זה קורה עם חומרים ייעודיים לחיסול פשפשי המיטה.
    החומר שנמצא בתכשיר הריסוס מאושר לשימוש ואינו מסכן את הנפשות והסביבה, ובהחלט עוזר להיפטר מהם בצורה יסודית ויעילה.

קרדיט תמונה FREEPIK