דף הבית » איך בוחרים תוכנה לניהול דיירים?
תוכן שיווקי

איך בוחרים תוכנה לניהול דיירים?

קרדיט לתמונות FREEPIK

מנהלי נכסים מכלים לא מעט מזמנם ברישום הערות, פתרון בעיות תחזוקה, עריכת בדיקות ומעקב אחר בקשות. אם עושים את כל הפעולות האלה באופן ידני, זה אפילו יותר מתיש ומסובך. רוצים לעבוד בצורה יותר יעילה? נצלו את היכולות של תוכנה לניהול דיירים ותגלו כי הצלחה בעסקי הנדל”ן אפשרית מאי פעם.

מהי תוכנה לניהול דיירים?

בעזרת תוכנה מקוונת לניהול דיירים, אפשר לבצע אוטומציה ולתזמן את כל המשימות היומיומיות והבלתי צפויות בצורה אלקטרונית ויעילה. התוכנה מאפשרת למנהלי נכסים לשמור על סדר ולעקוב אחר הנכסים שלהם בזמן אמת, וכתוצאה מכך לחסוך זמן וכסף.

מיון דיירים

בדיקת דיירים ידנית יכולה לקחת זמן רב. הרבה יותר נוח לבצע בדיקות רקע אישיות ופיננסיות באמצעות תוכנה חכמה. התוכנה מפיקה דוחות, שמסייעים במיון הדיירים ומכילים נתונים ומסמכים כמו: הודעות פינוי מנכסים, דוחות אשראי, רישום פלילי וכו’.

תשלומים מקוונים

מנהלי נכסים יכולים לשפר את תהליך ההשכרה, על ידי אימוץ הכלים הנכונים וגביית שכר דירה באינטרנט. תשלומים מקוונים עוזרים למנוע אי הבנות עם הדיירים ובמקביל חוסכים זמן. עם תוכנה, כל החשבוניות, והקבלות והודעות האיחור נוצרות באופן אוטומטי, ומבטלת את הצורך של בפגישות אישיות, צ’קים וניירות.

ניהול בקשות תחזוקה

תוכנת ניהול דיירים מאפשרת ליצור בקשות תחזוקה, להזמין מוצרים ושירותים מו ספקים ולתקשר עם שוכרים ובעלי נכסים לגבי פעולות תחזוקה מתוכננות.

כלים מקוונים לאינטראקציה עם דיירים

טכנולוגיות מקוונות מאפשרות לנהל נכסים מושכרים מבלי לצאת הבית. תוכנה לניהול דיירים לא רק מסייעת למשכירים לצמצם את הוצאות התפעול, אלא גם מעניקה להם שליטה בזמן אמת על הנכסים והשוכרים שלהם.

דשבורד להנהלת חשבונות

לוח מחוונים הוא תצוגה של דברים להם אתם צריכים להקדיש תשומת לב מיוחד. תצוגה כזו מאפשרת לגשת למידע ולנתח אינדיקטורים מרכזיים בתחום הנדל”ן, בפורמט קל להבנה – לרבות גרפים, טבלאות, תרשימים ודיאגרמות.

חתימה מקוונת על חוזה שכירות וחידוש חוזה שכירות

בעזרת תוכנת ניהול דיירים, אנשים נהנים מהאפשרות לחתום על הסכם השכירות באינטרנט בשעות הפנאי שלהם, והם יכולים אפילו לחתום עליו ממדינה אחרת. למרות שהחתימה באינטרנט היא עדיין תהליך חדשני יחסית, חתימה דיגיטלית הופכת יותר ויותר נפוצה. זה נוח ובטוח הן עבור בעלי הבית והן לשוכרים.

תמיכת לקוחות 24/7

תמיכת לקוחות זמינה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע – היא משאב שלא יסולא בפז שעשוי לעשות את כל ההבדל בעסק. בכל פעם שדיירים או בעלי בית מתקשים – תמיכת הלקוחות תמיד זמינה לעזור.

לוח שנה

מעקב אחר לוח זמנים בלוח שנה מקוון מפשטת את המשימות היומיומיות. תכונה של לוח שנה יכולה לסייע בתזמון פגישות עם דיירים, יצירת תזכורות לגביית שכר דירה וכל פעולה או משימה אחרת בפעילות השוטפת שלכם.