דף הבית » הכנות לבר מצווה
תוכן שיווקי

הכנות לבר מצווה

קרדיט לתמונות FREEPIK

בשעה טובה, הרגע המרגש מסתמן באופק ובקרוב בנכם יחגוג את בר המצווה שלו. זהו המאורע הגדול והחשוב ביותר בחייו עד כה, ומטבע הדברים אתם מתכננים אירוע מכובד שישמח אותו, את חבריו ואת כל המשפחה. על מנת לקיים אירוע כזה נדרשות כמה וכמה הכנות, אשר המרכזיות שבהן ייסקרו במאמר הבא.

לבחור תאריך ואולם אירועים

ראשית, תאריך בר המצווה הינו התאריך העברי של הולדת ילדכם, כאשר את טקס העלייה לתורה אפשר לקיים ביום ההולדת עצמו או בימים אחרים. יש לציין כי אם אתם מתכננים את בר המצווה בכותל הימים האפשריים הם בעיקר שני, חמישי ושבת. בכל מקרה, לאחר שקבעתם תאריך עליכם לחפש אולמות אירועים פתח תקווה או במקומות אחרים, שיכולים להיות זמינים עבורכם באותו תאריך. כמובן, יש לבחור מקום המאפשר נגישות לכלל המוזמנים, בדרך כלל עדיף באזור המרכז. כמו כן, יש לוודא כי מדובר באולם אירועים שכבר קיים בעבר אירועים רבים בסגנון המבוקש, שאנשיו יכולים לעזור בכל מה שצריך, ושהמחיר נמצא במסגרת גבולות התקציב שלכם.

בנוסף לכך, יש לברר האם אולם האירועים מציע תקליטן, או שמא אתם אחראיים על הבאת התקליטן, ובכל מקרה יש לדבר איתו ולוודא שהמוזיקה תהיה לטעמכם, לטעם האורחים ולפי העדפות של בעל השמחה וחבריו. בנוסף, במידה והאולם אינו מציע שירותי קייטרינג יהיה עליכם לבחור חברה המציעה מגוון רחב של מתנות, המתאימות גם לטעמו של הדור הצעיר.

מה עוד להכין לקראת בר המצווה

כעת יש להכין רשימה של המוזמנים, תוך שאתם מביאים בחשבון את עלויות המנות ומבינים איזה סדר גודל של אירוע תוכלו להרשות לעצמכם. שימו לב שיכולות להיות הוצאות נוספות, למשל אם בחרתם לשלב באירוע אטרקציה כמו מעגל מתופפים או הופעה של אומן, וכן אם בחרתם להפיק קליפ לבר המצווה, אם בחרתם לקנות מתנות לאורחים וכן הלאה. בכל מקרה, אל תשכחו לחשוב על התוכן של האירוע – הריקודים, הברכות, מצגות, סרטונים וכן הלאה, ואל תשכחו להזמין צלם שיתעד את המוזמנים בצורה מקצועית – ניתן גם עם מגנטים.

מעבר לכך, במידה ומדובר בעלייה לתורה בכותל, ודאו שכולם יכולים להגיע ולא פעם יש עדיפות להזמנת הסעה מאורגנת לכולם, החוסכת בעיות ופקקים. ביום האירוע שימו לב שאתם לוקחים אתכם את הכיפה, הטלית והתפילין, שכל גורם המעורב בהפקה סגור על הזמנים, ושהכל מוכן.