דף הבית » אימפוטנציה – אילו טיפולים קיימים?
תוכן שיווקי

אימפוטנציה – אילו טיפולים קיימים?

קרדיט תמונה: FREEPIK

אימפוטנציה המכונה גם אין אונות הינה בעיה בתפקוד המיני של גברים, המתבטאת בקושי להגיע לזקפה ולשמרה לאורך זמן, וכן מצבים של שפיכה מוקדמת. מדובר בבעיה הפוגעת בביטחון העצמי של גברים ופוגמת ביכולת לקיים יחסי מין תקינים ומספקים. למרבה המזל, יש בימינו טיפולים יעילים לבעיה של שפיכה מהירה ומוקדמת, לרבות שיטות טיפול טבעיות.

 טיפולים קונבנציונליים לבעיית אימפוטנציה

 בימנו הרפואה המערבית מציעה שורה של טיפולים לבעיית אימפוטנציה, הכוללים:

  • תרופות- טיפול בשפיכה מוקדמת על ידי נטילת תרופות עם כדורים כמו ויאגרה או לבירטהף, שיש בהם מעכבי אנזים. תרופות אלו נוטלים עם מרשם טרם קיום יחסי מין ורמת הצלחתן עומדת על כשישים אחוז. יחד עם זאת, לתרופות אלו יש תופעות לוואי שונות.
  • זריקות- למי שהתרופות לא מסייעות מוצע טיפול בזריקות שנחשב למאוד יעיל, עם הזרקה עצמית של חומר כמה דקות טרם קיום יחסי מין. יחד עם זאת, גם לזריקות אלו יש תופעות ללוואי שונות. כמו כן, זריקות וכדורים אסורים לגברים הסובלים מבעיות בכלי הדם והלב.
  • ניתוח- במידה ותרופות או זריקות לא עוזרות קיימת גם אפשרות להליך ניתוחי באמצעות השתלה של תותב פינילי.

טיפולים אלטרנטיביים וטבעיים לבעיית אימפוטנציה

לצד טיפולים קונבנציונאליים קיימים כיום טיפולים אלטרנטיביים לבעיית אימפוטנציה, כמו דיקור סיני או טיפול בגלי הלם שגורם להרחבת כלי הדם באיבר המין ומחזק את הזקפה ללא נזק בריאותי ולא תופעות לוואי. טיפול בגלי הלם מתאים לגברים בעלי מדדים תקינים של זרימת דם לאיבר המין, שיש להם זקפת בוקר ושרוצים לשפר את תפקודם המיני. יחד עם זאת הצלחת טיפולים אלו הינו מוגבלת ועבור רבים היא אינה יעילה.

שיטה טבעית נוספת לבעיית אימפוטנציה מבוססת על תוסף תזונה טבעי, המכונה גברא ארנג׳י, שמכיל ארבעה עשר סוגים של צמחי מרפא אפקטיביים התורמים לשיפור זרימת הדם ולאון הגברי. תוסף זה מבוסס על פורמולה ייחודית עם רכיבים טבעיים, שיחד יוצרים סינרגיה הפועלת כויאגרה מאוזנת וטבעית. השימוש בפורמולה מחזק את הזקפה לאורך זמן, מעלה רמות אנרגיה מינית, מגביר זרימת דם לאיבר המין, מגביר רמות של טסטוסטרון, מונע שפיכה מוקדמת, מגביר חשק והנאה מינית, מוריד סטרס ותורם לשיפור של איכות וכמות הזרע. השימוש בתוסף מחזק את האון הגברי לאורך כל היום, והוא לא גורם לתופעות לוואי.