דף הבית » שייט רומנטי ביאכטה הבילוי האולטימטיבי לזוג
תוכן שיווקי

שייט רומנטי ביאכטה הבילוי האולטימטיבי לזוג

קרדיט תמונה: FREEPIK

שוברים שגרה עם שייט רומנטי ביאכטה

שייט רומנטי ביאכטה כשמו כן הוא, עניין רומנטי בטירוף שמפתה צעירים, מבוגרים, חילונים, דתיים, בני כל הדתות וכל המגזרים. אין יותר מוצדק מזה. המעמד הכל כך רומנטי לו הוא זכה מגיע בין היתר בזכות אלמנט מרכזי, שבירת שגרה.

למה הכוונה? הרשו לנו להסביר. ביקור זוגי במסעדה, כבודו במקומו מונח, אבל אם להיות כנים, מדובר בעניין שגרתי. כבר כשתחזרו הביתה מהמסעדה, יש סיכוי יותר מסביר שתשכחו אותה. כך גם בילוי בסרט. עניין רגיל שקורה לעתים קרובות. שייט רומנטי ביאכטה, לעומת זאת, הוא ממש לא עניין יום יומי אלא משהו שקורה אחת ל…. (אם התמזל מזלכם), ובעצם זה כל הקסם. אין כל ספק שהפלגת שייט רומנטי ביאכטה ביאכטה, כשלצדכם אהוב או אהובת לבכם, תצליח להותיר בכם רושם עמוק, לשבור את השגרה בהצלחה יתרה, וגם ליצור יחד זיכרונות מתוקים שיישארו אתכם לתמיד.

קסם אינסופי של רומנטיקה בין הגלים

קסם, כבר אמרנו? הקסם בולט בכל רגע ורגע, אם תבחרו לפרגן לחצי השני שלכם בהפלגת שייט רומנטי ביאכטה. יש משהו בהחלט קסום בכך שאתם יוצאים להרפתקה בלב ים, לעבר האופק, לעבר הלא נודע. הדמיון עובד שעות נוספות, ואתם יכולים להיות בטוחים שכזה רגע עוד לא היה לכם.

יש משהו ביציאה מהסביבה הטבעית והמוכרת, בין אם בבית או במקומות בילוי שכבר יצא לכם להכיר. הכל חדש לכם, נוצץ, מפתה ויפה, ואין כמו לעבור את החוויה הזאת עם מי שאתם אוהבים לצדכם.

אגב, עוד יתרון שיש להפלגת שייט רומנטי ביאכטה הוא העובדה שממליצים לכם לשים את הטלפונים על מצב לא להפריע כדי שבלב ים גם אם לרגע תמצאו את עצמכם מגששים לסלולרי, לבדוק את השיחות הנכנסות, האזכורים בסושיאל וההודעות בקבוצות הוואטסאפ, תגלו שלא הפסדתם כלום ואתם פנויים בזמן ההפלגה ממענה לטלפון, וזה בעצם הכי כיף בעולם ותודו לנו שבזכות זה הצלחתם להתרכז באמת ובתמים במה שחשוב. כל מה שיעסיק אתכם מעכשיו ועד שתגיעו לחוף זה בן או בת הזוג והקשר שלכם וכמובן הים הרחב הפרוש מסביב, תשומת לב מלאה, בלי חציצות, בלי מסכים ובלי הפרעות. מה שכן, תמיד תוכלו להצטלם (להיפך, מומלץ בחום לתעד את החוויה, לא כל יום אתם בהפלגת שייט רומנטי ביחד) ולהעלות את התמונות לאינסטגרם. מבטיחים לכם, מניסיון, שתזכו לעשרות על גבי עשרות של לייקים ופרגונים מקיר לקיר. אחרי הכל, מי לא היה רוצה להתחלף אתכם ברגעים קסומים ומופלאים שכאלה?!

אצלנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות דואגים לכם שהפלגת שייט רומנטי על יאכטה תהיה מושלמת ומפנקת, ושתשכחו כשאתם על היאכטה את רעשי העיר האורבנית שממנה הגעתם. אצלנו תקבלו שמפניה צוננת ונשנושים טעימים, מוסיקת רקע מהפלאפון שלכם שאתם אוהבים כשתתחברו לרמקולים בבלוטוס, ויאכטה ברמה הכי גבוהה עם פינת ישיבה מוצלת, ופינת ישיבה על הסיפון שבה תוכלו להשתזף, ובתוך היאכטה יש חדרים ממוזגים, סלון מפואר, מקלחת ושירותים, כך שתרגישו בבית גם בלב ים במהלך ההפלגה.

אנחנו מחכים לכם בטלפון 0504600470 התקשרו ונמליץ לכם על ההפלגות שלנו וכמובן על שייט רומנטי זוגי.