דף הבית » אין לכם זמן? קבלו רעיונות לארוחות צהריים מהירות ביותר
צרכנות

אין לכם זמן? קבלו רעיונות לארוחות צהריים מהירות ביותר

קרדיט תמונה: FREEPIK

הילדים חוזרים מבית הספר ואתם עוד עסוקים בעבודה מהבית, או שפשוט אין לכם זמן או כוח. לא נורא. יש הרבה רעיונות לארוחות צהריים מהירות ופשוטות להכנה, אבל גם טעימות, בריאות ומשביעות. בהמשך המאמר נביא דוגמא כזו אבל לפני כן – כמה מילים על פסטרמה.

סדרת פסטרמות ונקניקים חדשה מבית עוף טוב

אולי אתם לא יודעים, אבל פסטרמות ונקניקים הם עולם ומלואו. למשל יש פסטרמה ארבעה פלפלים, פסטרמה בטעם אווז בעישון עדין, פסטרמה בסגנון רומני בנגיעות שום, פסטרמה BBQ צרובה על הגריל, כתף בקר, סלמי פפרוני פיקנטי מפולפל, ועוד הרשימה ארוכה. חברת עוף טוב משיקה בימים אלו סדרת חדשה בשם טעמי המשק, הכוללת פסטרמות ונקניקים בטעמים משובחים ובתיבולים מיוחדים. וכמו שאר המוצרים של החברה, גם הסדרה הזו מביאה מוצרים איכותיים וטריים היישר מהמשק, בתנאי גידול מפוקחים המאפשרים שליטה רציפה על כלל התהליך.

הסדרה כוללת ארבע סוגי פסטרמות: פסטרמה ארבעה פלפלים, פסטרמה בסגנון רומני, פסטרמה בטעם אווז ופסטרמה ברבקיו, וכן שני מוצרי בקר- כתף בקר וסלמי פפרוני. יש לציין כי סלמי פפרוני אינו מיוצר מנתחים שלמים כמו שאר מוצרי עוף טוב, אלא מדובר במוצר מעובד. בכל מקרה, אפשר להשתמש במוצרי החברה כדי להכין ארוחות צהריים מהירות מאוד וטעימות מאד, הכוללות פסטות, פשטידות, חביתות ועוד הנה דוגמא אחת להמחשה מיני רבות אחרות.

כריך פסטרמה בסגנון מקסיקני

ממש כיף לפתוח את הצהריים עם הכריך הזה, שבשביל להכינו יש לקחת בצל חתוך דק שאותו מטגנים עם מעט שמן זית במחבת גדולה. אחרי כ- 5 דקות הבצל מתרכך ואז ניתן להוסיף רצועות פלפלים דקות לטיגון נוסף עד שהן נעשות רכות. בשלב הזה ניתן להוסיף כפית שום כתוש שטוחה, וכעת לטגן עוד כחצי דקה. בשלב הבא מוסיפים תבלינים כגון פלפל שחור, מלח, כמון, פפריקה, צ’ילי יבש ומעט סוכר, מערבבים וממשיכים בטיגון למשך כ- 3 דקות נוספות. כעת הגיע הזמן להוסיף מעט מים ולהמשיך עם הבישול עד אידוי שלם.

קחו פרוסות עבות של לחם לפי העדפה (חיטה מלאה, כוסמין, חלה וכן הלאה), ומרחו עליהן אריסה וחומוס. הניחו על אחת הפרוסות את הפלפלים שטיגנתם ועל הפרוסה השנייה פרוסות של פסטרמה מבית עוף טוב או מחברה טובה אחרת. על הפרוסות מפזרים קצת עירית קצוצה, וכל מה שנשאר הוא רק להגיש לילדים.