דף הבית » איך לבחור ציור קיר לבית /לחדר?
צרכנות

איך לבחור ציור קיר לבית /לחדר?

קרדיט לתמונה: pexels

עולם ציורי הקיר מלא באפשרויות, הוא לא תמיד מתאים לכל בית, לכל חדר או לכל משפחה. יש הרבה אלמנטים שצריך לקחת בחשבון כדי לבחור ציור קיר לבית, כזה שמתאים לכל דיירי הבית אשר יאהבו ויתחברו לציור. אפשרויות רבות מאוד, ממש עד לאן שהדמיון יקח אותכם: הדפסים, צבעים, תמונות, טקסטורות שונות ציורי אווירה, סצנות עוצרות נשימה, טבע או עיר, שמים או מים, ציורי קיר יכולים להשפיע על האווירה בבית ברגע אחד. 

ריכזנו רשימת של שבעה טיפים שיעזרו לך לבחור ציור קיר לבית:

1. השראה: הצעד הראשון בבחירת ציור קיר יהיה לקבל השראה. מה שאפשר ומומלץ לעשות הוא לראות מה האפשרויות, היום קל להיכנס לאינטרנט ולחפש דוגמאות ברשת, אפשר כמובן להשתמש גם בכלים כמו הרשתות החברתיות ופינטרסט ואתרים של ציירים מכל העולם.

2.  דוגמאות: אחרי שיש לכם כיוון מסויים, וגם אם הוא עדיין לא מגובש מספיק, אפשר לעבור ולראות ציורי קיר של אמנים נבחרים, אפשר לראות את העבודות של כולם ברשת ולראות מי מהם ״מדבר״ אליך אותו היית רוצה שיציירו לך בבית. לכל צייר קיר, לכל ציירת קיר יש סגנון אישי, לכן אם תבקשו ציור ספציפי כל צייר וציירת יציירו אותו בסגנון האישי שלהם – חשוב מאוד לשים לב לסגנון, ולשפה העיצובית של האמן /אמנית.

3.  בחירת צבעוניות: אחרי שיש כיוון לציור קיר מבוקש, יש חיבור עם סגנון וצייר קיר או ציירת, בחירת הצבעוניות לציור חייבת להיעשות בהנחיית הצייר הנבחר, הם יודעים טוב מאוד לשלב את הציור כך שיהיה חלק בלתי נפרד מהבית, הריהוט, הצבעוניות והתאורה. כמובן שלדעתך יש משקל רב, אבל העצה שלנו היא לסמוך על איש המקצוע.

4.  ציורי קיר לחדר קטן: כשבוחרים ציור קיר לחדר שינה או לחדר קטן יותר, עדיף שהציור יהיה בהיר, צבע בהיר נותן תחושה של גודל כאשר צבעוניות כהה יכולה להרגיש שמקטינה את החלל. כמובן שכלל זה לא נכון בכל חלל קטן ויתכן ודווקא אצלך תרצה ציור בגוונים כהים יותר. כל הכללים גמישים, העיקר שהציור יתאים וישמש אתכם לשנים רבות.

5.  מינימליזם בציור קיר: רובנו שמענו את הביטוי ״מינימליזם״ בהקשר כזה או אחר, גם בציורי קיר יש סגנון מינימליסטי, סגנון אשר מדבר על מיעוט בפרטים ועומס ויצירת ציור קליל שנטמע בחלל בטבעיות. אם אתם מחפשים משהו לא עמוס מדי אבל עדיין מציע סגנון ייחודי נהדר ציור קיר מינימליסטי יכול להיות מושלם עבורכם.

6.  ציור קיר לאמבטיה:  ברור המקרים היינו ממליצים לא לעשות ציור קיר בחדר האמבטיה, אבל יחד עם זאת ישנם מקרים יוצאים מן הכלל, לכן כדאי לבדוק מול הצייר /ציירת ולראות אם הדבר אפשרי מבחינתם ו/או מומלץ לדעתם. צריך לשים לב למיקום הציור ביחס למקורות המים, לאיכות הצבע, לציפוי הגנה שיעזור לציור לשמור על הצבעים והאיכות לאורך זמן.

7.  מיקום ציור קיר בחדר /בחלל: יש הרבה משמעות למיקום של ציור הקיר, בראש ובראשונה מדובר בציור שלא ניתן להזיז, לכן חשוב לקחת את הזמן ולבחור את הקיר והמיקום הנכון מבחינת הבית, התאורה בבית, השמש, החלונות והדלתות. לאחר מכן חובה להתחשב בריהוט שבחדר, מיקומו וצבעוניותו, שכמובן יכולים להרוויח מאוד מציור קיר שמעטר את החלל.  

המאמר מוגש באהבה ע״י צוות אתר ציורי קיר, אתר שמרכז עבורכם את ציורי הקיר של הציירים הטובים ביותר בארץ ומאפשר לכם לצפות במגוון סגנונות ציור ולפנות ישירות לציירים אליהם התחברתם.