דף הבית » אסטרטגיה נכונה לשיווק אפקטיבי
צרכנות

אסטרטגיה נכונה לשיווק אפקטיבי

ארז כלב. קרדיט: יח"צ

ארז כלב,

יועץ אסטרטגי לעסקים להצלחה במדיה החברתית ובאינטרנט, בעל ניסיון בהבאת לקוחות חדשים בשיטות מתקדמות בשיווק באינטרנט, בעל ראייה שיווקית ובניית מנגנון שיווק אשר מייצר הרבה לקוחות בזמן קצר לעסקים בתחומים שונים.

ארז מלווה עשרות עסקים בבניה נכון ובטכניקות מתקדמות לשיווק באינטרנט במגוון רחב של עסקים כגון יועצים מאמנים מתווכים כך שבעצמו התנסה בכמה שיטות ייחודיות במדיה החברתית.

העידן הטכנולוגי פותח בפני העסק שפע אפשרויות לזכות בחשיפה רחבה בפני קהל לקוחות רחב וממוקד. על מנת לחשוף את העסק והאתר יש לפעול במספר חזיתות ובטכנולוגיות ובכלי שיווק מתקדמים ברחבי רשת האינטרנט ובמדיה החברתית. יש מגוון שיטות יעילות ורק לאחר אפיון הלקוח, הגדרת קהל היעד, אופטימיזציה של האתר, בדיקת התחרות והגדרת התקציב ניתן לקבוע תוכנית שיווק אפקטיבית ומתקדמת על מנת להשיג את היעדים המוגדרים מראש, תוך מעקב בזמן אמת אחרי התוצאות והתאמת תוכנית השיווק בהתאם לתוצאות בשטח.

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני מאפשר לקדם את האתר לראש תוצאות החיפוש במנועי החיפוש, בראשם גוגל. את הקידום מתחילים רק אחרי מסמך אפיון לקוח והתהליך ארוך אך מביא לתוצאות מעולות. יש מגוון טכניקות וכלים על מנת לקדם את האתר ויש לפעול במספר חזיתות בו זמנית על מנת להשיג את המקום הגבוה ביותר בתוצאות החיפוש וניתן להיעזר גם בקמפיין פרסום ממומן.

רשימות תפוצה

חשוב לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ולעדכן אותם אחת לשבוע או אחת לתקופה על מוצרים ומבצעים חדשים. יש לנהל את רשימות התפוצה באופן שוטף וכיום יש תוכנות יעילות המביאות לתוצאות מהירות ואפקטיביות באמצעות רשימות דיוור ושליחת ניוזלטרים ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים.

אם אורך השנים בעלים נצרכים לעשות הרבה פעולות אשר יקדמו את העסק שלהם מבחינה שיווקית מבחינה עסקית ומבחינת תפעולית ועולה השאלה איך ניתן לבצע הכל וגם להגדיל את החשיפה בעסק ולדאוג שהכול יתפקד כמו שצריך. 

לכל עסק יש לפחות לרוב העסקים יש פרופילים בכל מדיה חברתית אפשרית ,אתר אינטרנט ,בלוג אתרי מאמרים והרבה העסקים שואלים אותי איך ניתן לזכור הכל ואיך ניתן לבצע את זה בצורה הטובה מהירה ביותר ואפקטיבית ביותר . 

ריכזתי כמה כלים שיווקיים שאני משתמש בהם בפעילותה עסקית של החברה שתעזור לכם בניהול השיווק ותחסוך לכם הרבה זמן וכסף  

  1. מערכת הדיוור

מאפשרת ליצור רשימות תפוצה, ניוזלטר שבעזרתה ניתן ליצור מערכת שיווקית חכמה ויעילה. מה שעושה מערכות הדיוור היא יוצרת מערכת שיווקית היא לא רק משלוח דיוורים בעיצוב מקצועי ונקי אלא גם היכולת לבנות דפי נחיתה, טפסים, סדרת מסרים אוטומטיים עם התאמה למובייל, שילוב בפייסבוק ועוד עשרות יכולות מדהימות כיום קימות כמה חברות של מערכות דיוור כגון : רב מסר + רב דף , שלח מסר ועוד חברות אשר מספקות את היכלות לשלוח דיוור בהתאם לחוק הספאם.

  • GoToWebinar מערכת וובינרים

עם GoToWebinar אתה יכול לנהל בעצמך וובינרים (הרצאות אינטרנטיות) עם עד 1,000 גולשים, היופי בתוכנה שאתה לא צריך לשכור אולם כיבוד או לבזבז זמן יקר בלחפש חניה לעצמך ולמוזמנים שלך הרצאה מתבצעת מהבית בנוחות שלך וגם כל מי שנרשם שומע את זה במחשב שלו בנוחות שלו.

 זהו כלי מספר אחד להגדלת רשימת התפוצה שלך לצורכי שיווק, מכירות וגם הדרכה. בקלות אתה מקים ומתזמן וובינר, מזמין את הגולשים, עולה לשידור מערכות  הוובינר מאפשרות התנסות של חודש בחינם .

  • רובופורום – RoboForm

להקל על חייך ! תוכנה מצוינת שמאפשרת לכם לזכור סיסמאות בכל מקום שאתם צריכים להכניס סיסמה התוכנה שומרות אוטומטית אותה התקנה פשוטה מהירה וכל מה שצריך עכשיו זה כל פעם שתכנסו לאחד המדיות החבריות ואו החשבונות שלכם התוכנה תשמור את הסיסמה לפעמים אחרות, חשוב לציין שהסיסמאות לא נשמרות בספק של התוכנה אלה מוצפנות כך שזה לא חשוף למקומות אחרים. התוכנה ניתנת חינם להורדה לתקופת התנסות 

  • טיים דוקטור – Time doctor

תוכנה מעולה אשר מאפשרת לך לשפר באופן דרמטי את זמני הפעילות שלך ברחבי המדיה ולהיות ממוקד במשימות שיש לך בעסק.

התקנה מהירה לאחר כמה שאלות שהמערכת שואלך כדי להתאים את עצמה לעסק שלך כן זה נכון התוכנה יכולה לחשב זמנים של בעסק אחד וגם של חברה גודלה עם מספר עובדים וכך ניתן להפחית את זמן המבוזבז ולשפר את הזמן המושקע בפעילות עסקית.

התוכנה ניתנת ל30 יום חינם לאחר מכן בתשלום סמלי לפי גודל העסק , התוכנה עוזרת להפחית את הסחות הדעת בעבודה במחשב.