בעולם בו עסקים קטנים נתונים במלחמה הישרדותית יום יומית, כל טיפ או כל שינוי קטן יכול לסייע להם לצלוח את השגרה הסיזיפית ולאפשר להם לשבור את הסטטיסטיקה על ידי גיוס עוד ועוד לקוחות חדשים. בעסקים גדולים וחברות ענק תקציבי הפרסום גדולים, ולכן האתגר הוא פחות משמעותי, אבל כאשר מדובר בעסק קטן הדבר קשה יותר, משום מן הסתם שהתקציבים יהיו קטנים, ולכן הקושי בהגדלת הרווחיות גדול יותר.
ארזנו עבורכם בעלי עסקים כמה טיפים מצוינים שיאפשרו לכם לייעל את המכירות בעסק קטן מבלי להוציא סכומים גדולים על שיווק ופרסום. מה שנותר לכם הוא ליישם את הדברים בצורה המקצועית ביותר.
להגביר חשיפה
חשיפה היא בהחלט מקור להגדלת רווחיות העסק, הרי ככל שתחשפו את העסק ליותר עיניים, כך מן הסתם מחזור המכירות יעלה. האפשרויות הן קידום ברשתות חברתיות, זאת תוכלו לעשות בחינם לגמרי או בתקציבים קטנים כגון קידום ממומן בפייסבוק. תוכלו למצוא מדריכים רבים ברשת המסבירים כיצד לבצע זאת ביתר קלות. אופציה נוספת לחשיפה היא על ידי קידום ממומן בגוגל וכמובן גם בשיטה המסורתית – מפה לאוזן.
להשתתף בכנסים והרצאות
כנסים והרצאות הם מצוינים, לא רק לשאוב מידע על ידי הקשבה למרצים, אלה גם כדי להכיר אנשים חדשים שאולי התעניינו במוצר או בשירות שלכם. לצורך כך, השתתפו בכמה שיותר כנסים בהם קהל היעד שלכם נמצא, הסתובבו בין המבקרים והתחילו ליצור שותפויות על ידי מינגלינג.
קבוצות נטוורקינג עסקי
כיום ישנם קבוצות רבות של נטוורקינג כדוגמת BNI, שזהו מודל מצוין המאפשר לכם להיפגש מידי שבוע עם קבוצת אנשים היוצרת שיתופי פעולה עסקיים על ידי העברת לידים מאחד לשני. מדובר בחשיפה נהדרת של המוצר או השירות שלכם וגם אפשרות לקבל מידע מקצועי מהרצאות שבועיות.
מיתוג חדש
לפעמים כל מה שעסק צריך הוא זריקת מיתוג שתאפשר לו להיות רענן וחדשני יותר. מיתוג הוא למעשה האופן שבו אנשים רואים את המותג שלכם ומתקשר ללוגו של החברה, לשם החברה, לסלוגן, לצבעים ולמסרים שתעבירו. המיתוג יכול להיות גם באמצעות בניית אתר אינטרנט תדמיתי שיכול לאפשר לכם לקבל כרטיס ביקור מרשים ברשת.