דף הבית » שירן פרץ בעלת המותג Shiran PR יחסי ציבור אסטרטגיה שיווקית. מביאה מספר טיפים שיעזרו לכם להכיר את העולם של אנשי התקשורת בישראל
צרכנות

שירן פרץ בעלת המותג Shiran PR יחסי ציבור אסטרטגיה שיווקית. מביאה מספר טיפים שיעזרו לכם להכיר את העולם של אנשי התקשורת בישראל

שירן פרץ

עם קצת מאמץ תוכלו להביא תוצאות בזמן קצר, יש המון עסקים קטנים שלא יכולים להרשות לעצמם לממן איש יחצ, ולכן הטיפים הנל יוכלו לסייע לו בדרך הראשונה לקבל את החשיפה שלה זקוק

איך עושים יחסי ציבור לעצמך ?

בעידן של היום כל עסק צריך להחזיק איש שיווק או יחצ, על מנת לקדם ולהוציא את העסק לאור,

יש לכל עסק מתחרים מהתחום, ולא מעט השוק מוצף היום בהכל מכל, אז אנחנו מצליחים להפריד ולהבדיל את העסק שלנו .

* קשרים – שם המשחק המון וכמה שיותר, ככל שנכיר יותר  אושיות, מובילי דעת קהל, סלב  נוכל לקבל חשיפה יותר ולהרחיב את הידע והחיבורים שלנו, ולעשות המון שיתופי פעולה שיניבו תוצאות וחשיפה.

* בידול- צריך למצוא מה מבדל אותי מהמתחרים שלי, ולמה ממני צריך לרכוש ?

לחפש במה העסק שלי או המוצר שלי שונה ומה אני יכול לעשות בדרך אחרת, יכול להיות הדרך שהקמתי את העסק? המוצר שלי ? האריזה ? הסיפור חיים שלי ? חייב למצוא את הנקודה שאני יכול להרחיב ולהבליט אותה.

לאחר שמצאנו מה אני שונה אנחנו מתחילים לעשות את העבודה DOOR TO DOOR ולחפש במדורים לפי התחום של העסק: מזון, קולינריה, צרכנות, רפואה, משפטים, בריאות, ספורט….

* חיפוש במדורים- היום ניתן לחפש באתרים או עיתונאות את המייל האדום או שם הכתב לפנות אליו ולהציע לו לפי התחום שהוא כותב, ולנסות לעניין אותו. את ה”לא” כבר יש לנו, שווה לנסות הסטטיסטיקה אומרת שאם שלחנו לעשר בטוח שאחד יענה ויכוון אתכם מה הוא מחפש כדי להתקדם מולכם.

* שת”פ – המון שיתופי פעולה עם בעלי מקצוע או סלב, לא להתבייש להציע להם את השירות או המוצר שלכם, תמורת פרגון או סטורי זה יכול להשתלם, היום אנחנו בעידן של מדיה דיגטלית וזה יכול לקבל פרסום ברמות אם עשינו את השת”פ נכון. מספיק מוביל דעת קהל מעל 100K יכול לעשות עבודה כפולה מכל כתבה.

*סטוריטלינג- בניית סיפור לעסק או מוצר שלנו , למצוא סיפור שלא שיהיה שיווקי מידי, ולא מסחרי ברגע שהצלחנו להוציא את הסיפור החוצה והוא מעניין ירצו לסקר אותו, גם חשפנו את העסק וגם אנשים יכנסו לקרוא כי זה מעניין ולא עוד באנר שיווקי שרץ אלא תוכן.

* ללעוס ולהגיש- לשלוח ידיעה או כתבה שהיא כמעט גמורה וכתובה באופן ברור וקריא שהכתב והקוראים יבינו, ויוכל לסקרן את מי שקורא, אל תשכחו שכתב מקבל עשרות למאות חומרים ביום .

* התאמת תמונות למוצר / מותג- תמיד להוסיף תמונה של העסק המותג או משהו שקשור, שיחבר את הכתבה לתמונה.

שימוש בטיפים הללוי יסייע להעיף את העסק שלכם קדימה ולהפוך להיות אוטוריטה בתחום, ככל שתהיו יותר מסוקרים ותבנו את המותג שלהם שיצור תדמית חזקה תוכלו להגיע לקהל רב יותר, להתייחסות שונה, ולחשיפה מרובה.