דף הבית » רעיונות יצירתיים לצילום מוצרים
צרכנות

רעיונות יצירתיים לצילום מוצרים

צילום מוצרים בסטודיו ומחוץ לסטודיו
צילום מוצרים הוא הדרך הטובה ביותר להגדיל את המכירות ולהציג בפני הלקוחות את היתרונות המרכזיים של המוצר שלכם. הצילום המוכר ביותר הוא כמובן פקשוט על רקע לבן הכולל צילום של המוצר עם האריזה או צילום שנועד להראות איך המוצר נראה באמת. בצילום פקשוט אין אובייקטים נוספים ברקע ונעשה שימוש בזוויות צילום פשוטות שלא מצריכות ידע מורכב בעולם הצילום. לעומת זאת, צילום מוצר באופן יצירתי דורש חשיבה מחוץ לקופסא והמון דמיון ותעוזה.

במאמר קצר זה נסקור בקצרה כמה מהדרכים העיקריות לצילום מוצרים יצירתי בסטודיו ומחוץ לסטודיו, ונעמוד על הייחודיות של כל אחד מסגנונות הצילום ועל היתרונות של צלם מוצרים מקצועי בתחום הצילום היצירתי.

Photo by Sama Hosseini on Unsplash

הכפלת מוצרים
אחת הדרכים היצירתיות של צלם מוצרים להציג את האובייקט בצורה מעניינת ומושכת, הוא להכפיל את המוצר כמה פעמים. הכפלת אובייקטים היא טכניקה שבה במקום אובייקט אחד התמונה הסופית מכילה את אותו אובייקט כמה פעמים מזוויות שונות. למשל אתה מצלם מיקרוגל מכמה זוויות שונות ואז עורך את כולם לתמונה אחת שבה המוצר מופיע שלוש או ארבע פעמים.

על מנת להכפיל את האובייקט אנחנו צריכים קודם כל לבחור את הרקע המתאים עבורו. צריך לבחור ברקע לא מושך במיוחד, נקי ולא עמוס שיאפשר לצופים להתמקד בהכפלה של האובייקטים ולא ברעשי הרקע. לאחר מכן צריך לתכנן את הפריסה של המוצר, לשקול את כל התבניות הגיאומטריות ולהחליט כמה פעמים אנחנו רוצים לחזור על המוצר. במקרה של המיקרוגל אנחנו צריכים להחליט כמה פעמים אנחנו רוצים לראות בתמונה את אותו חפץ, פעמיים, שלוש פעמים או יותר. זאת נראית החלטה פשוטה אבל בסופו של דבר כל הכפלה מיותרת פוגעת במטרה הסופית של לעורר סקרנות בצופה.

אחד היתרונות של צלם מוצרים, הוא היכולת שלו להתאים עבור כל מוצר את כמות ההכפלה, שתיצור אפקט ויזואלי מרשים על הצופים. לאחר תכנון הפריסה מגיע השלב שבו בוחרים את התאורה המתאימה ואת המיקום של המוצר. צריך למקם את המוצר בזהירות תוך הקפדה על הזוויות המתאימות לצילום ולדאוג לתאורה אחידה לאורך כל התמונה.

היתרון המשמעותי ביותר של סטודיו לצילום מוצרים, הוא היכולת לבחור את התאורה באופן מדויק כולל כל האפקטים הרצויים עבור התמונה. דבר נוסף, חשוב לא פחות עבור איכות התמונה, הוא צילום של תמונות בודדות של המוצר במיקומים נבחרים ושילוב שלהם בעריכה הסופית. בשלב הסופי של התהליך אנחנו עורכים את כל התמונות הבודדות ומשלבים אותם לתמונה סופית המציגה את התבנית הרצויה בהתאם לכך, צלם מוצר מספק עבורכם בסוף התהליך תמונות ערוכות ומוכנות לפרסום באיכות הגבוהה ביותר שניתן.
בחירת אביזרים יצירתיים עבור הצילומים
אחת הדרכים היצירתיות ביותר ליצירת צילומים מעניינים ומרתקים עבור המוצרים שלכם, הוא בחירת אביזרים מתאימים עבור הצילומים. הוספת אלמנטים מעניינים לצילום המוצר כגון צבעים וטקסטורות שונות ואביזרים נוספים המשתלבים עם תמונת המוצר. חשוב ביותר להקפיד על הצגת המוצר שלכם במרכז ולהדגיש את החשיבות שלו על רקע האביזרים האחרים. צילום מוצר הוא אומנות בפני עצמה בה לכל פריט יש חשיבות עליונה.

התפקיד של אביזרי הרקע הוא להדגיש את המוצר ולא להסיח את הדעת ממנו. כאן נכנס לתמונה צלם מוצרים מקצועי שיודע איך לשמור על האיזון העדין בין הדגשת המוצר לבין שילוב של אביזרים נוספים במהלך הצילום. בחירת אביזרים נוספים עבור הצילומים הופכת את האובייקט המצולם למעניין יותר ומושך על רקע החפצים האחרים המקיפים אותו. מדובר במלאכת מחשבת שבה כל פריט המתווסף לתמונה אמור להדגיש את הייחודיות של המוצר העומד במרכז. אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע למטרה היא באמצעות סטודיו לצילום המאובזר בכל האמצעים הטכנולוגיים הנדרשים, מצלמות ותאורה ותוכנות עריכה.
טקסטורה ומרקם בצילום מוצרים יצירתי
בעולם הדיגיטלי של ימינו בו רוב הקניות נעשות אונליין, חשוב ביותר להציג את הטקסטורה של המוצרים ואת המרקם שלהם, במיוחד כאשר מדובר במוצרי קוסמטיקה וטיפוח העור. אבל, בניגוד למה שנוטים לחשוב, הדגשת המרקם של המוצר מתאימה עבור מגוון רחב של מוצרים והיא מאפשרת לעורר אצל הצופה תחושה עזה של המגע ושל אופן השימוש במוצרים. ניתן לשווק מוצרי חשמל ואפילו כלי עבודה באמצעות הדגשת הטקסטורה של המוצר.

אחת הדרכים היצירתיות להדגיש את הטקסטורה ואת המרקם היא באמצעות עריכה בתוכנת פוטושופ, המאפשרת להגיע לרזולוציות עדינות ולהציג את המרקם של האובייקט. ניקח דוגמה פשוטה של צילום קרם אבוקדו לעור הפנים. התמונה של הקרם צריכה לשקף את המרקם המיוחד שלו ולעורר בצופה תחושה שהוא יכול להרגיש בפועל את המוצר ולחוות את התחושה שלו על עור הפנים. באמצעות תוכנת עריכה ניתן להדגיש את הצבעים או כל אלמנט אחר על מנת לעורר בצופה תחושה של מגע הקרם על עור הפנים.

קרדיט: סטודיו לצילום מקס

צילום פוטו סטודיו מקס
צילום לאתרי אינטרנט הוא עניין רציני ובדיוק בשביל זה חשוב לעבוד עם צלם מקצועי שיודע איך לבצע את העבודה. תוכלו לעשות זאת גם בעצמכם באמצעות הציוד המתאים אבל אין תחליף לעבודה עם סטודיו לצילום שיעשה עבורכם את העבודה.

אחד הדברים החשובים ביותר בצילום מוצרים יצירתי הוא הדגשת הייחודיות של המוצר שלכם. צלם מוצרים מקצועי מאפשר לכם לפרסם את המוצרים שלכם לקהל הרחב על מנת להגדיל את המכירות ואת היקף הלקוחות של בית העסק. סטודיו לצילומים מקצועי עוזר לכם לבחור את הדרכים המתאימות ביותר לשיווק המוצרים שלכם, בהתאם לקהל היעד והאופי המיוחד של השירות אותו אתם מציעים ללקוחות.

פוטו סטודיו מקס מספק עבורכם צילום מוצר מקצועי ויצירתי, צילום תכשיטים ואביזרים, צילום של מוצרים לשימוש ביתי כגון מיקרוגל ומקרר, צילום לאמזון וכל שירות אחר כנדרש עבורכם. ביחד אתכם נבחר את סגנון הצילום היצירתי המתאים במיוחד עבור המוצרים שלכם ונבנה תיק עבודות מושקע עבור הרשתות החברתיות האתר או כל צורך אחר כנדרש עבורכם.