דף הבית » פרסומים על פרופ’ ברגר בעיתונות
תוכן שיווקי

פרסומים על פרופ’ ברגר בעיתונות

קרדיט תמונה: FREEPIK

פרופסור רענן ברגר הוא פרופסור אשר מתמחה באונקולוגיה קלינית ורדיותרפיה והינו משמש כראש האגף לרפואת הסרטן. נוסף על כך, פרופסור ברגר מנהל את המערך האונקולוגי אשר נמצא בבית החולים שיבא מאז שנת 2011, מערך זה כולל את מחלקת האשפוז האונקולוגית, אשפוז יום, מחלקת אונקולוגיה דחופה ואף גם המרפאות האונקולוגיות השונות. כמו כן, פרופסור ברגר עומד גם בראש המחלקה האחראית על מחקרים קליניים באותו המכון האונקולוגי אשר ממוקם בבית החולים שיבא. במסגרת מחלקה זו, הוא הקים את היחידה הראשונה מסוגה במדינת ישראל למחקרי פאזה ראשונה, יחידה זו עוסקת בעיקר בפיתוח של תרופות אונקולוגיות. כיום, מחלקת המחקרים הקליניים אשר נמצאת תחת הנהגתו נחשבת למרכז מוביל בעולם של חברות הפארמה ואף נערכים בה מרבית המחקרים הקליניים אשר מוצעים בישראל לחולים האונקולוגים.

סיקורים ברשת והעיתונות

במסגרת תפקידו כאחד המומחים בישראל בכל הנוגע לאונקולוגיה קלינית ורדיותרפיה, הואיל בטובו מספר פעמים פרופסור רענן ברגר לתת את חוות דעתו בכלי התקשורת השונים, זאת בגופים כדוגמת ערוצי החדשות, תחנות הרדיו ואף גם בגופי העיתונות השונים. דוגמא אשר מהווה פעולות אלו היא ריאיון אשר העניק לאתר ‘Infomed’, אתר המשמש כאחד האתרים המובילים בישראל בהנגשת מידע רפואי לקהל הרחב. במסגרת ריאיון זה, דן פרופסור ברגר יחד עם צוות האתר על אפשרויות הטיפול השונות במחלת סרטן הערמונית, זאת תוך שהוא מצהיר כי ניתוח בעיניו היא אכן

אופציה טיפולית. חשוב לציין כי המידע אשר ריכזנו עבורכם במאמר זה מהווה רק את קצה הקרחון של פועלו של פרופסור ברגר בעיתונות, במידה והנכם מעוניינים לראות את מכלול הכתבות בהן מופיע, ראו באתר הנ”ל את יתר ריאיונותיו בתקשורת ובעיתונות.

עיקר פועלו של פרופסור ברגר

כאמור, פרופסור רענן ברגר הינו אחד המומחים הבכירים בארץ בכל הנוגע לאונקולוגיה קלינית ורדיותרפיה. מפאת המחקרים בהם עוסק, השתתף פרופסור ברגר בכתיבת תוכן מדעי איכותי רב, כזה אשר התפרסם בספרות המדעית העולמית ואף גם שימש כחוקר ראשי עבור עשרות מחקרים קליניים באזורי ההתמחות שלו, ביניהם מחקר WINTHER שהתפרסם באתר המוכר ‘Nature Medicine’. כמו כן, נוסף על פועלו, אחד הדברים הידועים שעשה היה כזכור לעיל, הקמת מחלקה של אונקולוגיה דחופה. למעשה, מחלקה זו היא מחלקה מיוחדת במינה, כזו אשר מאפשרת לחולים לקבל טיפול עבור מקרים ספציפיים, מקרים בהם ישנה בעיה רפואית אשר מתרחשת עקב המחלה עצמה או אף מעצם הטיפול בה, אך עם זאת, אינם יכולים להמתין זמן רב לתור אצל האונקולוג המטפל בהם או לסירוגין, להמתין לרופא משפחתם. בעצם, על ידי הקמת מחלקה זו, דאג פרופסור ברגר כי אנשים יקבלו טיפול הולם ויעיל במידת הצורך, זאת מבלי להמתין זמנים ארוכים, כאלו אשר מקשים עוד יותר על ההתמודדות הקשה עם המחלה.