דף הבית » סוגי עגלות משטחים: מהי העגלה המתאימה לצרכים שלך?
תוכן שיווקי

סוגי עגלות משטחים: מהי העגלה המתאימה לצרכים שלך?

קרדיט תמונה FREEPIK

בימינו ניתן למצוא מספר סוגים שונים של עגלות משטחים, וזאת בהתאם לביקוש התעשייתי הגדול. קיימים לא מעט עסקים שמפעילים מחסנים רחבי היקף, עבורם הם יצטרכו אמצעי שינוע והובלה איכותיים שיוכלו לאפשר להם להעביר את כל הסחורה במחסן, לתמרן במידת הצורך ולעבוד בצורה מסודרת ומאורגנת. בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על סוגי עגלות משטחים על מנת שתוכלו לבחור בעצמכם את העגלה האידיאלית עבור צרכי השינוע של בית העסק שלכם.

לבחור בהתאם לסביבת העבודה

רגע לפני שאתם רצים להזמין עגלת משטחים חשמלית, חשוב לבחון היטב את סביבת העבודה שלכם. נרצה לשים לב למגבלות השטח, וכמובן שחשוב לא פחות למדוד אותו בקפידה על מנת שנוכל להבין מהו הציוד המתאים. נרצה לקחת בחשבון גם פרמטרים כמו גובה ונגישות של כל אותם מוצרים המיועדים להובלה. מעבר לכך, יכול להיות גם שישנם קריטריונים ספציפיים בהתאם למקום העבודה. כך לדוגמא, אם מדובר בסביבה שאמורה להיות סטרילית – תמיד נעדיף לבחור עגלת משטחים עשויית נירוסטה.

מתי כדאי לעבוד עם עגלת משטחים ידנית?

היום ניתן לראות לא מעט בעלי עסקים שבוחרים מיד לעבוד עם עגלת משטחים חשמלית. עם זאת, חשוב מאוד לציין כי קיימים מקרים ספציפיים בהם עגלת משטחים ידנית תהיה בחירה עדיפה. למעשה, כאשר אנו עובדים עם גלת משטחים חשמלית, מוט הידית הוא זה שמפעיל את מתקן ההרמה. היתרון הבולט מאחורי עבודה עם עגלה ידנית, הוא שהמפעיל לא צריך לעבור הסמכה מיוחדת לשם כך. נכון, אנחנו צריכים להדריך את העובדים ולוודא כי הם עברו קודם לכן את כל ההכשרות המתאימות על מנת לצמצם את הסיכון לתאונות – אך אין צורך בהכשרה מיוחדת. בהתאם לכך, נוכל להכשיר עובד להפעיל עגלת משטחים ידנית מהר מאוד, ואף נוכל לחסוך בעלויות. כמובן שאצל קידמה מלגזות נוכל למצוא כל סוג של עגלת משטחים חשמלית עבור כל שימוש.

מתי עדיף לעבוד עם עגלת משטחים חשמלית?

כאשר אנחנו עובדים עם עגלת משטחים חשמלית, היתרון המרכזי כאן הוא שלא נדרש שום מאמץ פיזי מצד המפעיל. מעבר לכך, כדאי לדעת כי עגלה חשמלית יכולה לבצע מגוון רחב מאוד של עבודות ולעמוד בעומסים הרבה יותר אינטנסיביים מהעגלה הידנית המסורתית. אולם, חשוב לקחת בחשבון כי עגלת משטחים חשמלית אותה נוכל להזמין אצל קידמה מלגזות בדרך כלל תהיה הרבה יותר יקרה, הן מבחינת העלות הראשונית שלה והן מבחינת עלויות התחזוקה. לכן, נרצה לעבוד עם עגלת משטחים חשמלית רק כאשר ההוצאה הזו באמת משתלמת מבחינת היעילות שלה. עגלת משטחים חשמלית יכולה לעזור לנו מאוד כאשר המחסן קשה לתמרון ונצטרך למצוא פתרון שינוע ייעודי שיוכל לאפשר לנו להתגבר על כל אותם מכשולים.

קרדיט תמונה FREEPIK