דף הבית » מתנות ממותגות לעובדים יש לכם רעיון?
תוכן שיווקי

מתנות ממותגות לעובדים יש לכם רעיון?

קרדיט תמונה: FREEPIK

מתנות ממותגות יכולות להיות אות הוקרה קטן שניתן כאשר העובד עושה משהו מיוחד עבור החברה. מתנות ממותגות משמשות גם לבניית קשרים עם לקוחות וליצירת נאמנות למותג. ישנם מועדים בשנה שהעובדים מקבלים בהם מתנות  ואז אתה יכול לתת מתנות ממותגות לעובדים שלך גם כאות הוקרה.

למי כדאי לתת מתנה? איך לבחור את האדם הנכון.

יש הרבה דברים שאתה יכול לקנות לעובדים שלך כדי לגרום להם להרגיש מוערכים. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את האדם עבורו אתה קונה את המתנה. כשאתה בוחר מתנה לעובדים שלכם, חשבו על אישיותם ותחומי העניין שלהם. אם הם אוהבים ספורט,. אם הם אוהבים לקרוא, או מתנה שמאפיינת את תחום העבודה של העסק במידה  ואינך בטוח מה לתת לעובדים שלך, שאל את עצמך את השאלות הבאות:

  • מה העובדים אוהבים  ?
  • מה העובדים צריכים ?
  • מה יהיה משמעותי עבורם ?

המדריך האולטימטיבי למותגים שמעסיקים עובדים עם מתנות ממותגות

מתנות ממותגות הן דרך מצוינת להראות הערכה לעובדים שלך. אתה יכול להראות להם שאתה מעריך את העבודה הקשה והמסירות שלהם. מתנות אלו מראות שאכפת לך מהאנשים שעובדים עבורך, ואתה רוצה שהמתנות הממותגות יעשו רושם על העובדים שלך. אם אתה מחפש כמה רעיונות מה לתת לעובדים שלך, עלייך להיות עם ראש פתוח ולמצוא רעיונות שונים עד גיבוש הרעיון של המתנה הספציפית שתיתן לך מענה .

מהו מותג ולמה תרצה להשתמש במתנה ממותגת?

מתנה מתנות ממותגות לעובדים הינן מתנות שעליה נותן המתנה שם חותם בדוגמת לוגו או כל זיהוי אחר שמראה מהיכן ניתנה המתנה . מותגים משמשים גם למכירת מוצרים ושירותים. מתנות ממותגות יכולות להינתן כמתנת הערכה או כדרך להראות הכרת תודה על העבודה שעשו העובדים. הם יכולים לשמש גם כדרך להגביר את מעורבות העובדים והן גם יכולות להיות דרך לתת לנותני השירות שלך מעין הערכה של שיתוף הפעולה ,מתנה ממותגת היא הדרך המושלמת עבורך להראות הערכה לספקים לעובדים וללקוחות שלך.

סיבות מדוע מתנות ממותגות עושות טוב לעסק

  • מתן מתנות  הופך לנוהג נפוץ ברוב החברות. זוהי דרך יעילה להגביר את מעורבות העובדים, לשפר את תרבות החברה, ובסופו של דבר להגביר את הפרודוקטיביות והמורל.
  • מתן מתנות נהייה חלק בלתי נפרד מהתוכנית השנתית של תקציב העסק, שניתנות במועדים מסוימים  או פשוט כחלוקת בונוסים לעובדים. המפתח הוא למצוא דרך שמתאימה לך ולעובדים שלך.
  • מתן מתנות  לעובדים עוזרות ליצור סביבת עבודה חיובית ולהגביר את שיעורי מעורבות העובדים.
  • מתן מתנות לעובדים  עוזרת ליצור סביבת עבודה חיובית ולשפר את מורל העובדים
  • פרודוקטיביות: מתן מתנות כהערכה לעובדים מגדילות את הפרודוקטיביות
  • מורל: מתן מתנות כהערכת עובדים הוכחו כמגבירות את המורל

הדרכים להיות יצירתיים עם המתנות הממותגות שלך

לכולנו יש אותה בעיה; אנחנו לא יודעים מה לתת לעובדים שלנו. כל פעם אנחנו שואלים את עצמינו איך אנחנו יכולים להיות יצירתיים עם המתנות הממותגות שלנו? הנה כמה דרכים שבהן תוכל לנסות.

  1. לבדוק מה  העובדים אוהבים.
  2. לתת להם שמשקף את מי שהם.
  3. לתת להם שמבטא את האישיות שלהם.
  4. לתת להם בלתי נשכח ומותאם אישית .
  5. לאסוף רעיונות מאנשים שאנחנו  מכיר.

נכתב בשיתוף גיל גיפט מתנות ממותגות