דף הבית » מוצרי אפל שהישראלים הכי אהבו בשנת 2022
תוכן שיווקי

מוצרי אפל שהישראלים הכי אהבו בשנת 2022

קרדיט תמונה: FREEPIK

כידוע, אפל אחראית על שורה ארוכה של חידושים טכנולוגיים מרשימים, כגון אייר פודס, אפל ווטש, אייפד לסוגים השונים וכדומה. גם השנה זכו מוצרי המותג להערכה גדולה על ידי הציבור הישראלי, ולפניכם סקירה של כמה מהבולטים שבהם.

איירפודס 3 – אוזניות משובחות

איירפודס הינן אוזניות מועדפות בקרב הציבור המקומי מזה זמן רב, ורבים מתקדמים עם הזמן אל איירפודס פרו 2 ו- 3. אכו, איירפודס 3 מהוות עוד עליית מדרגה בעולם האוזניות החכמות, דרך כמה שיפורים נחמדים. כך, למשל אייר פודס 3 מגיעות עם קופסת טעינה אלחוטית נוחה וקלה לנשיאה. יש להן שבב H1 שיודע להתחבר אוטומטית ותכנת בקלות את המכשיר, עם גישה מהירה למכשירי האייפון ויכולת להחליף בין מכשירים של אפל. כמו כן, לאוזניות airpods pro אלו יש לחצנים המאפשרים לשלוט בשיחות, בעוצמת השמע ובמוזיקה, הן בעלות שמע מרחבי משופר עם תדר צלילים המותאם לצורתה של האוזן. יש להן גם זמן האזנה משופר של שש שעות.

אפל ווטש 7 – שעון בריאות מצוין

גם השעונים החכמים של אפל הולכים ומתקדמים עם השנים, ואחד המוצרים האהובים של השנה האחרונה היא אפל ווטש 7. מדובר בשעון עם תצוגה גדולה בעשרים אחוז מהשעון הקודם בסדרה, עמיד בפני מים ואבק. הוא מאפשר למדוד את רמת החמצן בדם עם חיישן חכם, כמו גם את קצב הלב וקבלת התראות על קצב בלתי סדיר. כמו כן, עם השעון אפשר לעקוב אחרי אימונים כמו יוגה, שחייה, ריצה, ריקוד, טאי צ’י ופילטיס, לראות את הפעילות היומית וכדומה. הוא גם מאפשר סנכרון של מוזיקה ופודקאסטים, ואפילו לשלם באופן מאובטח ומיידי עם מפרק היד. אגב, גם מהירות הטעינה ואורך חיי הסוללה השתפרו מאוד.

אייפד פרו עם שבב M2

סדרות האייפד של אפל אינן זקוקות להצגה מיוחדת. בשנת 2022 הוציאה החברה את המכשיר החדש שמגיעה עם שבב M2. מדובר בשבב חדשני המספק ביצועים מרשימים במיוחד, דומים מאוד לאלו של מחשבי מקבוק חדישים עם אותו השבב. מעבר לכך, השבב מאפשר לצלם בוידאו עם PRORES ובכך ליהנות מחוויית אולם קולנועי, והוא גם תומך בכיסוי ג’י 5 ובוויי פיי המהיר – Wi-Fi 6E1.