דף הבית » מה אסור לכם לשאוב באמצעות שואב אבק?
תוכן שיווקי

מה אסור לכם לשאוב באמצעות שואב אבק?

קרדיט תמונה FREEPIK

שואבי אבק מצילים אותנו בכל פעם שהבית מתלכלך או כאשר ישנו צורך לבצע ניקיון יסודי. אך שימוש לא נכון בשואב אבק עשוי להביא לנזק, ובמצבים מסוימים אך לשחיקתו. פתאום תגלו כי השואב האהוב עליכם כבר לא עובד או אינו שואב באותה רמה ששאב בעבר. לכן אם רכשתם זה עתה שואב אבק חדש, זה הזמן ללמוד מה אסור לכם לשאוב איתו. אחרי שתכירו מה אסור לשאוב, תדעו בדיוק איזה לכלוך באפשרותכם לשאוב ללא שום דאגה או סיכון.

סוגי קפה שונים

באתם לשתות קפה, וכל האבקה נשפכה לכם על הרצפה? זה בהחלט רגע מסתכל ולא נעים. המחשבה כי תוכלו לשאוב את האבקה בתוך שניות בעזרתו של השואב בהחלט קוסמת. אך עליכם להבין כי קפה לח כל הזמן, גם אם הוא אינו נראה כך. המשמעות היא שלאחר שתשאבו את אבק הקפה אל תוך שואב האבק , הסיכוי לעובש עולה בהתאם. ברגע שינה כמות גדולה של עובש, התפקוד של השואב יורד באופן מהותי.

פסולת אדמה

אנשים רבים אוהבים לגדל עציצים בבית, לצד היתרונות הרבים הם גם מלכלכים לא מעט. חשוב תמיד להיות עם האצבע על הדופק, על מנת לתפוס את הלכלוך לפני שהוא יוצא משליטה. גם כאן המחשבה לעשות שימוש בשואבי אבק עשויה לעלות לראשכם, אך הסכנות רבות. פסולת אדמה עשויה להיות קשה לשאיבה, ואם תשאבו אותה היא תסתום את השואב. מעבר לכך, גם בפסולת הזו יש מידה רבה של לחות, והסיכוי לפגוע במנוע השואב עולה.

מוצרי קוסמטיקה

כל מי שמתאפרת על בסיס קבוע יודעת היטב כמה לכלוך מוצרי הקוסמטיקה משאירים מאחוריהם. לא משנה כמה תנסי להיות זהירה, תמיד בסוף תמצאי לכלוך שחובה לנקות אותו. שאיבת לכלוך שנגרם ממוצרי קוסמטיקה עשויה לגרום להיווצרות לכלוך שלא תוכלו להסיר. עוד נזק שעשוי להיגרם הוא סתימה שלא ניתן יהיה לשחררה, לא משנה מה תנסו לעשות בעצמכם.

ניירות קטנים

ראיתם נייר קטן על הרצפה? הסיוט הכי גדול יהיה לנסות להרים אותו באופן עצמאי, שכן הוא חמקמק ולא תמיד ישתף אתכם פעולה. שאיבת ניירות קטנים יכולה להישמע כרעיון מעולה, לא תצטרכו עוד לשבור את הראש. אך ניירות שנראים לכם קטנים, אינם בהכרח נשאבים בצורה פשוטה אל תוך השואב. פתאום תגלו כי אותו נייר קטן גרם לסתימת השואב, ויהיה עליכם לחשוב על פתרון אחר.

שיערות ופרווה

כאן צריך להגיד כי ישנם שואבי אבק המיועדים לבעלי חיים ולבית שבו הנשירה היא דבר שבשגרה. שואבים סטנדרטיים אינם מסוגלים לעמוד בהיקפי נשירה גדולים, ועם פרווה של בעלי חיים. במקרה כזה השואב ייסתם כעבור זמן קצר, ויהיה עליכם לנסות לשחרר אותו באופן קבוע. לכן אם יש לכם בבית בעלי חיים או אם אתם סובלים מנשירה טורדנית, תוודאו כי שואב האבק שרכשתם מתאים לשאיבה מסוג זה.

קרדיט תמונה FREEPIK