דף הבית » ליום הגבר הבינלאומי: מה גברים רוצים?
צרכנות

ליום הגבר הבינלאומי: מה גברים רוצים?

רמקול Home 350 מבית Denon, 3450 שח, להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן סיריוס אלקטרוניקה www.Sel.co.il, קרדיט: יח"צ

בדיוק באמצע בין טרפת הקניות של השופינג איי אל הישראלי לבין הבלאק פריידי והסייבר מאנדיי הבינלאומיים, ב-19 בנובמבר יחגג ברחבי העולם כולו גם יום הגבר הבינלאומי. על אף הרמת הגבה האולי מתבקשת, שהרי גברים נחשבים למגדר המופלה לטובה בחברה, מי שיעמיק במהותו של יום זה יגלה כי מאחוריו מטרות וערכים חשובים ואמיתיים. למעשה, יום הגבר הבינלאומי לא מצוין בכדי להאדיר את הגברים, אלא דווקא לקדם שוויון בין המינים. בין מטרותיו, לציין את התרומה של הגברים לחברה, להצביע על אפליות בתחומי הרווחה, השירותים החברתיים, החוק והמשפט, לציין מודלים גבריים חיוביים, לשפר את היחסים בין המינים ולקדם עולם בו אנשים יוכלו להתפתח ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהם.

בעוד שכיום נשים מנהלות בעידן המודרני קריירות ענפות ושוברות בזו אחר זו תקרות זכוכית, הגברים לוקחים חלק פעיל יותר בגידול הילדים, במטלות הבית ובתחומים נוספים. יום הגבר הבינלאומי ותזמונו הנוח בין חגי קניות נובמבר, מהווה גם הזדמנות מצוינת להגיד לגברים שבחיינו תודה ואפילו להעניק להם מתנה. אם כן, מה קונים לגברים?

לגבר המטרוסקסואל

נושא מרכזי שניכרת בו קידמה בתחום הגברי הם עולמות הטיפוח והאופנה. בעוד שאלו נחשבו בעבר לנשיים, הרי שכיום גברים אינם מתביישים להשקיע זמן וגם משאבים כספיים לא מעטים בכדי להראות ולהרגיש מתוקתקים. גברים כיום אוהבים להתלבש ולהתגנדר, לרכוש פריטי אופנה ממותגים ולהתמרח בתכשירים קוסמטיים. המגמה ההולכת וגדלה לא נעלמה מעניהן של חברות מסחריות וכיום ניתן למצוא סדרות שלמות של מוצרים שפונות ספציפית לגברים. לגבר המטופח ניתן לרכוש מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, נעליים יפות, גרביים מדליקות, חולצה מרשימה או כל פריט לבוש או אקססורי אחר לעונות הקרות שכבר איתנו.

נעל סניקרס לגבר מבית CAPRICE 399 ₪ במקום 499 ₪ להשיג ברשת הלב הכחול ובאתר www.BlueHeart.co.il. קרדיט: יח”צ

לגבר המתחשב

נקודה מעניינת למחשבה, אם בכל מקרה בזוגיות מה ששלך שלך ומה ששלו גם שייך לך, אז למה בעצם לא לרכוש מתנה שגם את תוכלי ליהנות ממנה? סך הכל אם חושבים על כך לעומק הרי שמדובר בצעד שהוא גם חכם וגם חסכוני, שניים באחד! בקטגוריה זו נפתח לפנינו עולם שלם של מתנות יוניסקס שמתאימות לו וגם לה. מבשמים, דרך שעונים ובעצם כל פריט ממנו יכולים ליהנות שני הצדדים.

לגבר גבר הספורטיבי

ראשית נבחין בין שני סוגי גברים, אלו האוהבים ספורט ומחכים בקוצר רוח לצפות במשחקי המונדיאל הקרובים מהנוחות של הכורסא הביתית עם כוס משקה ופופקורן בידם, לבין אלו שבאמת מזיזים את עצמם באופן יומיומי ועוסקים בספורט. מתנה ספורטיבית תתאים כמובן לסוג השני. עוד חשוב להבדיל בין גברים שעוסקים בספורט בשל אהבתם לדבר, לבין כאלו שעושים זאת ממניעי משקל ואין ברירה. במידה וזכית בגבר גבר ספורטיבי אמיתי, תוכלי להתאים את המתנה לסוג הספורט בו עוסק או לרכוש מתנה שתפתח אותו לעולמות חדשים בתחום.

לגבר שאוהב גאדג’טים

בדיוק כפי שנשים מתרגשות מקבלת פרחים או תכשיטים, כך גברים מתרגשים מגאדג’טים חדשים, אשר גם שימושיים, גם מעסיקים אותם רבות בפיצוח הפונקציות השונות וגם ניתן להשוויץ איתם בפני חברים והקולגות במקום העבודה. עבור חובב הגאדג’טים, אין כמו להופיע עם החידוש האחרון בתחום מסוים ולספר עליו בגאון לסביבה. גאדג’טים אינם חייבים להיות יקרים במיוחד ולגרור אותנו להוצאה כספית כבדה, למעשה ניתן למצוא אותם בכל טווח המחירים, הם רק צריכים להיות חדשניים ומדליקים. גאדג’טים לדוגמא יכולים רמקולים או אוזניות חדשות, מכשיר מסאז’ מפנק ואפילו כלי רב תכליתי הכולל המון פונקציות.

צחוק בצד, יום הגבר הבינלאומי הוא הזדמנות נפלאה להראות לגברים בחיינו אהבה והערכה. יום הגבר הבינלאומי שמח!