דף הבית » יותר ירוק, פחות דאגות: איך ליצור גינה שדורשת מינימום השקעה
תוכן שיווקי

יותר ירוק, פחות דאגות: איך ליצור גינה שדורשת מינימום השקעה

קרדיט תמונה FREEPIK

כולנו היינו רוצים לעצב את הגינה המושלמת, ממנה נוכל ליהנות כאשר אנחנו מארחים אנשים, או סתם שאנחנו רוצים להתרווח במקום שהוא אינו החלל הביתי שלנו. עם זאת, עיצוב הגינה המושלמת לפעמים יכול להיות אתגר של ממש, בעיקר כי תחזוקת גינה אינה משימה פשוטה בכלל. אז איך בכל זאת נוכל ליצור גינה נהדרת, ולעשות זאת תוך כדי מינימום השקעה? ובכן, בדיוק לשם כך החלטנו להציג לכם את הפתרון היעיל ביותר בכתבה זו – דשא סינטטי לגינה.

למה דווקא דשא סינטטי?

במהלך השנים האחרונות, ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר בוחרים להוסיף דשא סינטטי לגינה שלהם, וזאת בשל מספר יתרונות:

• תחזוקה מינימלית – אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של דשא סינטטי על פני דשא מסורתי הוא מידת התחזוקה המינימלית הנדרשת עבורו. בניגוד לדשא רגיל, אותו אנחנו צריכים לכסח מעת לעת כדי שישמור על הצבע שלו, וכמובן גם להשקות – התחזוקה הנדרשת עבור דשא סינטטי מינימלית לחלוטין. כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לנקות אותו אחת לתקופה על ידי מברשת או מכונה ייעודית, וכאן נגמרת המלאכה.

• חיסכון בעלויות תחזוקה – היות והתחזוקה של דשא סינטטי מינימלית, נוכל ליהנות מחיסכון משמעותי בעלויות בהשוואה לשמירה על תחזוקת דשא רגיל. מאחר ואנחנו לא משקים אותו, חשבון המים שלנו ככל הנראה יהיה נמוך הרבה יותר. מעבר לכך, אנחנו לא צריכים לשלם על כלי תחזוקה כמו מכסחת דשא, או לשלם מעבר בחשבון החשמל מאחר ואנחנו מפעילים אותם. במילים אחרות – בגלל שהתחזוקה הנדרשת עבור דשא סינטטי היא מינימלית, הוא מביא איתו חיסכון די משמעותי בעלויות.

• בטוח לילדים – דשא רגיל הוא חלקלק יחסית, ולכן בגינות ביתיות בהן יש דשא קיימת גם סכנת נפילה לילדים. לעומת זאת, דשא סינטטי אינו חלק בכלל, ולכן הוא פתרון הרבה יותר בטוח עבור ילדים. מעבר לכך, לא נצטרך לעבוד עם חומרי הדברה מסוכנים על מנת לשמור על תחזוקת דשא סינטטי, וגם מהבחינה הזו מדובר בפתרון בטוח הרבה יותר.

הוספת דשא סינטטי לגינה

כדי ליהנות מכל אותם יתרונות שהזכרנו קודם לכן, נרצה קודם כל לבחור דשא סינטטי איכותי, רצוי במרקם וצבע שיוכלו להתאים לעיצוב הגינה הנוכחי שלנו. לאחר מכן, נרצה לחלק את הדשא לאזורים שונים, ולהכין את הקרקע. בשלב זה נרצה גם להסיר את הדשא הטבעי אם איתו עבדנו קודם לכן, וזה כולל גם עשבים שוטים שלא נרצה להתקין עליהם את הדשא החדש שלנו. אחרי שסיימנו עם כל השלבים הללו, נוכל גם להוסיף אלמנטים דקורטיביים טבעיים שיעניקו לגינה שלנו מראה חי ומגוון יותר. עצי פרי, או צמחים כמו סחלבים או פרח ציפור גן עדן בהחלט מהווים בחירה נהדרת.

קרדיט תמונה FREEPIK