דף הבית » איך ניתן לגרום לספה להיראות כמו ביום שנקנתה ?
תוכן שיווקי

איך ניתן לגרום לספה להיראות כמו ביום שנקנתה ?

קרדיט תמונה FREEPIK

ניתן לומר באופן חד משמעי כי אנו נוטים להעמיק במחשבה כאשר מדובר על בחירת מערכות הישיבה בבית. בין אם מדובר על הספה שנמצאת בחלל הסלון, הכיסאות בפינת האוכל או לחילופין הכורסאות ברחבי הבית. כמו כן, מיותר לציין כי בעת בה אנו מדברים על ריפודים, הרי שהמראה החדש מתחיל להיעלם יחד עם חלוף השנים ותוך מספר שנים בודדות אתם עשויים למצוא את עצמכם עם ספה דהויה. כמו כן, חשוב לזכור כי יחד עם חלוף השנים והתפתחות הענף בפרט, הרי שכיום ניתן לפגוש במגוון רחב של חברות המציעות שירותי ניקוי ספות, שירות שיעניק לספה שלכם את הברק והזוהר שהיה לה ביום בו היא נקנתה. כמו כן, במידה ואתם מוצאים את עצמכם במצב דומה, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל מה שצריך לדעת אודות שירותי ניקוי ספות.

שירות ניקוי ספות – עלויות

חברות ניקוי ספות מקצועיות גובות תעריפים שונים תחת קשת מחירים רחבה במיוחד לצורך ניקוי ריפודים ועוד מגוון רחב של פריטים שונים בבית, זאת בעיקר בהתאם לחומרי הגלם בהם מבוצע שימוש במהלך הניקיון, מצב הפריטים הייעודיים, מאפיינו וכיוצא בכך. זאת בעוד כי הממוצע עומד על בין 300 לבין 500 שקלים עבור ניקוי ממוצע של שטיח, בעוד שניקוי ספה ממוצע יעלה בין 300 לבין 1,000 שקלים וניקוי של מזרן יעלה בין 200 לבין 400 שקלים. כמו כן, ההמלצה שלנו תהיה לבצע ניקוי מאוחד של כל הדברים בפעם האחת שכן, תופתעו לגלות שמצב בו תזמינו את כל השירותים הללו, הרי שהצעת המחיר תהיה נמוכה יותר באופן משמעותי מאשר שתבצעו כל שירות בצורה נפרדת. כמו כן, טרם סגירת הדיל הסופי מומלץ להתייעץ עם מומחה בעל המלצות במטרה לקחת הצעת מחיר שתתאים לתקציב האישי שלכם אך באותה נשימה, חשוב לוודא כי אתם לא מתפשרים על איש מקצוע חובבן.

תחזוקה שוטפת של ריפודים וספות

במידה ואתם מאותם אנשים אשר נוטים לנקות כתמים על גבי הספות והריפודים באופן גורף – הרי שמדובר על פתרון מעולה לתחזוקת הספה שלכן. ייתכן כי מדובר על ספות שנראות נפלא ונשמרות במצבן לאורך פרק זמן ארוך וממושך. יחד עם האמור, חשוב לוודא כי אתם אכן פונים לשירותיה של חברה מקצועית בתחום מעת לעת לצורך ניקוי המזרונים, הספות והשטיחים על מנת להבטיח ניקיון יסודי ומעמיק. בין אם מדובר על רכיבי זיעה שנספגו בספה ובין אם מדובר על לכלוכים בפינת הספה, ניכר כי לא כל הלכלוך שנמצא על גבי הרהיטים השונים באמת נראה לעין ולכן, חשוב לוודא כי אתם נעזרים בארגז הכלים של החברות המובילות שיסייעו לכם להיפטר מאותו לכלוך “בלתי נראה”.