דף הבית » איך לבחור חנות חיות?
תוכן שיווקי

איך לבחור חנות חיות?

קרדיט תמונה: FREEPIK

אם אימצתם לאחרונה כלב או חתול (או חיית מחמד אחרת לביתכם), סביר להניח שכבר הבנתם את המשמעות של בחירת חנות חיות. חנות זו צריכה לכלול את כל הפריטים שאתם צריכים לספק לחיית המחמד שלכם, החל ממזון, דרך חטיפים וצעצועים ועד למיטות ומזרני רביצה. ישנן מגוון רחב של חנויות חיות, הן פיזיות והן דיגיטליות, אז איך בוחרים את החנות הנכונה עבורכם? הינה כמה פרמטרים שתרצו להתחשב בהם.

  1. מוניטין החנות ומי עומד מאחוריה?

הדבר הראשון שאתם רוצים לבדוק הוא את המוניטין של החנות. מי עומד מאחורי החנות? חובב חיות או וטרינר מקצועי? אדם עם הסמכה מקצועית בתחום? הבנה בתזונה של בעלי חיים? מאלף חיות? שלא תבינו לא נכון, ישנן חנויות חיות נהדרות ומקצועיות עם שירות מדהים, גם אם המוכר או הבעלים אינו וטרינר או מאלף או שאין לו הסמכה מקצועית הקשורה לכלבים. אולם אלה בהחלט יכולים להוסיף למוניטין של החנות ולביטחון שלכם. כמובן שבמידה ואין אוטוריטה מאחורי חנות חיות כלשהי אתם רוצים לבדוק שאתם רוכשים מותגים מוכרים של מזון ומוצרים.

  • אילו סוגי מזון היא משווקת?

המוצר הפופולרי ביותר וזה שתצטרכו אותו לפחות פעם בחודש (ולעתים בתדירות גבוהה יותר) הוא כמובן מזון חיות. אם יש לכם כלב למשל תצטרכו לחפש אחר מזון שיתאים לצרכי הכלב שלכם. בחירת אוכל לכלבים תלויה במשתנים רבים ושונים כמו מצבו הבריאות של הכלב, גילו, העדפות טעם, אלרגיות שונות ועוד. בדקו עם חיות החנות שאתם בוחנים אילו סוגי מזון היא משווקת, האם אלו מתאימים לכלב שלכם, באילו מותגים מדובר, האם יש עליהם חוות דעת טובות, עד כמה האוכל איכותי ועוד.

  • האם יש בחנות את כל המוצרים שאתם צריכים לקנייה מרוכזת?

מלבד מזון לחיית המחמד שלכם אתם ודאי רוצים לבחון את סוגי המוצרים השונים המשווקים בחנות. כאמור יש סוגים שונים של מוצרים שכל חיית מחמד צריכה ואלה לא מסתכמים רק במזון. אלה יכולים להיות מיטה או מזרון לשינה ורביצה, תוספי תזונה שונים, צעצועים ומשחקים שונים, קולרים, קערות אוכל ואינספור דברים אחרים. כאשר אתם עושים רכישה לחיית המחמד שלכם ודאי תרצו לעשות רכישה מרוכזת או להוסיף את המוצרים לקניה החודשית של שק המזון שלכם.

  • משלוחים, אחריות ושירות לקוחות:

שירות לקוחות חיובי חשוב בכל תחום ובכל עסק. אתם רוצים לוודא שאתם מקבלים שירות לקוחות איכותי, נעים ומקצועי. כזה שתרגישו בנוח להתקשר ולהתייעץ עם נציג השירות בנושא האוכל לכלב שלכם, חטיפי אילוף/פינוק או המיטה החדשה שאתם רוצים לקנות לחיית המחמד המתוקה שלכם. מעבר לנושא השירות שהוא חשוב בפני עצמו כדאי לבדוק אם יש אחריות על המוצרים, איזה סוג אחריות קיימת ולכמה זמן. לבסוף אתם רוצים לבדוק לגבי שירות המשלוחים: עלות, זמני משלוח ועוד.