דף הבית » איך בוחרים עורך דין מקרקעין? עו”ד ציון דמרי עונה
צרכנות

איך בוחרים עורך דין מקרקעין? עו”ד ציון דמרי עונה

קרדיט: יח"צ

כאשר אתם קונים או מוכרים דירה, חשוב שיהיה לצידכם עורך דין מקרקעין מעולה. אבל איך בוחרים אחד? יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון, וזה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. שאלנו את עו”ד ציון דמרי, עו”ד מקרקעין בעל ותק של מעל 20 שנים בתחום, והוא נותן לכם כמה טיפים וכיווני מחשבה בנושא:

טיפים לבחירת עו”ד מקרקעין מצוין

להלן מספר טיפים לבחירת עורך דין מקרקעין המושלם. 

ראשית, שאלו בסביבה הקרובה לכם ובקשו מהם הפניות והמלצות לעו”ד מקרקעין שהם עבדו איתו או מכירים אותו. חברים, בני משפחה ועמיתים עשויים להיות בעלי ניסיון אישי עם עורך דין מקרקעין טוב. 

שנית, חקרו את עורכי הדין המקומיים באינטרנט. חפשו ביקורות מלקוחות קודמים שלו (או שלה) והשווה את השירותים והעמלות שלהם. הקפד לשאול כל שאלה שיש לכם לגבי התהליך, לפני קבלת ההחלטה עם איזה עורך דין להמשיך בו.

שלישית – בררו את המחיר וערכו השוואת מחירים בין עו”ד השונים ביחס לתחום ולעסקה שבה אתה תצטרכו את שירותיו של עו”ד נדל”ן. מקובל לומר שהמחיר של שירותי עו”ד מקרקעין הוא בין חצי אחוז לאחד וחצי אחוז מסכום העסקה. הפער הוא די גדול, חפש משהו שייתן לך איכות גבוהה במחיר סביר ככל האפשר.

לבסוף, קבעו פגישת ייעוץ עם מספר עורכי דין שונים כדי שתוכלו לקבל תחושה של אישיותם וסגנון עבודתם. זה יעזור לכם לבחור את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם ועבור הצרכים לעסקה הקרןבה.

מה עושה עורך דין מקרקעין?

עורך דין ציון דמרי משיב, עורך דין מקרקעין הינו עורך דין המתמחה בייצוג לקוחות ברכישה, מכירה ופיתוח של נכסי מקרקעין. עורכי דין מקרקעין מטפלים במגוון רחב של נושאים משפטיים, לרבות סכסוכי בעלות, בנוסף לייצוג לקוחות בבית המשפט, עורכי דין מקרקעין עורכים ובודקים גם הסכמי רכישה, משכנתאות וחוזי שכירות או נדרשים לייצג אותנו בעניינן זה בבית המשפט. 

כאשר שוכרים עו”ד מקרקעין, חשוב לבחור עו”ד בעל ניסיון בסוג העסקה בה אתם מעורבים. לדוגמה, אם אתם קונים נכס מסחרי, תרצו לשכור עו”ד בעל ניסיון בטיפול בנדל”ן מסחרי. עורכי דין מקרקעין בדרך כלל גובים לפי שעה או לפי פרויקט, כתשלום גלובלי או כאחוזים כמו שכתבנו למעלה, כדאי לכם לברר את הכל לפני שאתם סוגרים. לפני שכירת עורך דין, הקפד לשאול על שכר הטרחה שלו והאם הוא מציע חלק מהייעוץ בחינם.

מדוע כדאי לבחור בעו”ד ציון דמרי כשאתה לפני עסקת מקרקעין?

עסקאות נדל”ן עשויות להיות מורכבות וגוזלות זמן, לכן חשוב שיהיה לצדכם עורך דין מקרקעין מנוסה. עו”ד ציון דמרי הוא בעל ניסיון מוכח של הצלחה בעסקאות נדל”ן כבר מעל ל- 20 שנים, יש לו את הידע והניסיון לעזור לכם לנווט את התהליך בצורה חלקה. הוא יפעל ללא לאות בשמכם על מנת להבטיח שהעסקה תתבצע ביעילות וביעילות. כאשר אתה תבחרו בעו”ד ציון דמרי, אתם יכולים להיות בטוחים שאתה עושה את הבחירה הטובה ביותר לצרכי עסקי הנדל”ן שלכם.