דף הבית » איך בוחרים עורך דין במודיעין?
תוכן שיווקי

איך בוחרים עורך דין במודיעין?

קרדיט תמונה FREEPIK

אין ספק כי בחירת עורך דין זו אחת הבחירות החשובות ביותר לעורך חיינו. זה לא משנה אם הסתבכנו משפטית, או שבכלל אנחנו צריכים לייעוץ משפטי עבור מהלך עסקי מסוים שאנחנו מתכננים – הרי שעלינו לבחור מקצוען אמיתי בעל ניסיון מוכח ומעמיק בתחום המשפטי שלו. אולם, בחירת עורך דין במודיעין אינה פשוטה בכלל, הרי איך נוכל לבחור נכון מבין כל-כך הרבה עורכי דין הפועלים בעיר גדולה כזו? ובכן, בדיוק לשם כך אנחנו כאן. בכתבה זו, נסביר לכם כל מה שאתם רק צריכים לדעת כדי לבחור עורך דין שתוכלו לסמוך עליו במודיעין.

בחירה לפי תחום התמחות

בתור התחלה, נרצה כמובן לבחור עורך דין שהוא ומשרדו עוסקים באופן בלעדי בתחום הרלוונטי לנו. לצורך העניין, לא נרצה לבחור עורך דין המתמחה בדיני נזיקין במידה והמקרה שלנו קשור בעיקר לדיני המשפחה, בדיוק כפי שלא נרצה לבחור עורך דין המתמחה בדיני משפחה עבור מקרה קשור בעיקר למקרקעין. לכן, לפני שנתחיל לברר אודות עורך הדין המומלץ ביותר מפאת כישוריו, עלינו קודם לכן לוודא האם תחום ההתמחות שלו בכלל רלוונטי עבורינו ועבור המקרה הספציפי שלנו.

ניסיון מעל הכל

ניסיון הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בנוגע לבחירת עורך דין, בדיוק כפי שהוא חלק בלתי נפרד מבחירת כל נותן שירות אחר. בדרך כלל, עורכי דין שצברו לעורך השנים רזומה מרשים לצד ניסיון מוכח ומעמיק בתחומם יכירו את התחום על כל רבדיו, ובהתאם לכך יוכלו להגדיל את סיכויי ההצלחה של לקוחותיהם. חשוב להדגיש כי עלינו לבחור עורך דין בעל ניסיון מוכח ומעמיק בתחום המשפטים הספציפי שלו, ולא בכזה שעבר הסבה לאחרונה. כך לדוגמא, ייתכן כי בחרנו עורך דין מקרקעין בעל ניסיון של מעל עשור בתחומו, אם כי הניסיון הוא בכלל בתחום דיני משפחה ורק לאחרונה הוא עבר הסבה למקרקעין.

המלצות מטעם לקוחות

ביקורות, חוות דעת והמלצות של לקוחות עוזרות לנו לבחור היטב עורך דין עם מוניטין חיובי, וזאת על בסיס חוויית הלקוח של המיוצגים שלו. חשוב להבין מהן נקודות החוזקה של עורך הדין ומהי רמת זמינותו, כך שנוכל להבין האם מדובר בבחירה כדאית עבורינו. כדאי באותה הזדמנות גם לברר בנוגע לאחוזי ההצלחה של עורך הדין, ואת זה נוכל לעשות על ידי חיפוש פסקי דין הקשורים בשמו.

ולסיכום

אחרי שהבנו כל מה שצריך לדעת על בחירת עורך דין במודיעין, הגיע הזמן להגיע לשלב הסופי – השלב בו אנו מבקשים הצעת מחיר. חשוב להדגיש כי שכר הטרחה שונה בין מקרה למקרה, ולא ניתן להבין מראש מהו שכר הטרחה היות והוא משתנה בהתאם למורכבות התיק. כדאי באותה הזדמנות גם להבין האם אנחנו מסתדרים עם אותו עורך הדין ויש לנו כימיה איתו, ולשם כך נרצה לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית שאינה מחייבת.